טיול מאורגן או טיול עצמאי במכונית הפרטית?

פורסם: י"ב טבת התשפ"ב | | 11:40 ע"י: מדור פרסומי.
צילום:
אנשים רבים מתחבטים ומתלבטים, מה עדיף? האם לצאת לטיול באופן עצמאי עם הרכב הפרטי או שמא לפנות אל חברת הסעות שמארגנת טיולים מתוכננים מראש ולצאת יחד עם קבוצה ברכב עם מדריך צמוד?
אנשים רבים מתחבטים ומתלבטים, מה עדיף? האם לצאת לטיול באופן עצמאי עם הרכב הפרטי או שמא לפנות אל חברת הסעות שמארגנת טיולים מתוכננים מראש ולצאת יחד עם קבוצה ברכב עם מדריך צמוד?
 
אז השאלה היא בהחלט שאלה כי תמיד יש צדדים לכאן ולכאן.
 
ננסה לפרוש את היתרונות מול החסרונות על מנת להקל עליכם את ההחלטה ואת הבחירה בסופו של דבר.
 
היתרונות של טיול ברכב פרטי
 
אז למה כדאי לנסוע ברכב פרטי?
  • אתם קובעים את הלו"ז - כאשר אתם יוצאים לטיול ברכב הפרטי שלכם אתם לא כפופים ללוח זמנים של אף אחד. אתם אדונים לעצמכם. אתם מסיימים את כל ההתארגנויות בקצב שלכם בלי להיות תלויים באף אחד. אתם יוצאים לדרככם בשעה המתאימה לכם. אם החלטתם להתעכב מעט, זה לא יהיה על חשבון אף אחד כך שלא תצטרכו להתנצל או לתת דין וחשבון לאנשים אחרים.
  • התכולה שלכם לא צריכה להישאר תחומה – כאשר יוצאים לטיול ברכב מאורגן, חשוב לארגן את כל הציוד של הטיול בתיק מאורגן ומסודר. אתם לא יכולים לזרוק סתם כך לתא המטען פריטים שונים שאתם רוצים לקחת אתכם. כי הרכב הוא לא רק שלכם. לעומת זאת במכונית שלכם תוכלו להעמיס מה שאתם רוצים וגם באיזו צורה שאתם רוצים. בתיק, במזוודה, בשקיות ואפילו בתפזורת אם זה מה שיעשה לכם את זה.
  • אתם מנהלים את הקצב של הטיול – כשאתם אדונים לעצמכם ולא כפופים להחלטות של מדריך הקבוצה ושל שאר האנשים בקבוצה, אתם יכולים לקבוע לעצמכם את הקצב. להאריך במקום בו אתם רוצים להישאר יותר ולקצר במקומות שם אתם לא ממש מוצאים עניין. אם בא לכם לעצור בדרך להפסקה, תוכלו לעשות את זה בכל זמן או נקודה שתרצו בלי שיהיה צורך להתחשב באנשים רבים נוספים.
היתרונות הללו בהחלט מהותיים להנאה שלכם מהטיול במיוחד אם יש לכם רכב נוח, או רכב ליסינג פרטי שגם העלויות שלו סבירות. מה שיוביל לכך שהטיול שלכם יהיה מהנה ומוצלח.
 
היתרונות של טיול מאורגן
 
אז אם הרכב הפרטי הוא כל כך מוצלח לטיולים עצמאיים ומשפחתיים, למה בכלל ללכת על טיול מאורגן? אז גם כאן יש הרבה יתרונות שאותם לא תקבלו בטיול ברכב הפרטי.
 
  • טיול מתוכנן ובטוח – כשאתם יוצאים עם מדריך, המסלול יהיה מתוכנן נכון והטיול יהיה הרבה יותר בטוח. המדריך ינחה אתכם למקומות שווים באמת בלי שתסתכנו בדרכים.
  • טיול עם הנאה ושחרור עד הסוף – בטיול בו אתם צריכים לנהוג אתם לא יכולים ליהנות עד הסוף. אתם חייבים לשמור על ערנות, אתם לא יכולים לשתות אלכוהול אם מתחשק לכם ויש לכם את העול של הנהיגה. ברכב מאורגן אתם יכלים ליהנות מהנסיעה, להתנמנם בדרך וגם אם שתיתם גם לא קרה שום דבר.
  • טיול עם קבוצה זה טיול אחר – כשיוצאים לטיול מאורגן זה יכול להיות עם קבוצה גדולה של חברים או צוות במקום העבודה. טיול כזה שהוא נערך יחד עם חברים הוא טיול הרבה יתר מיוחד וקסום. לבלות עם חברים, במיוחד אם אלו החברים לעבודה בלי שהמשימות נושפות בעורף תוך שחרור מוחלט היא חוויה מיוחדת שממש לא כדאי לוותר עליה.
טיול עם נהג ומדריך ידידותיים בלבד
 
אז נכון שהטיול עשוי להיות הרבה יותר מוצלח כשהוא מאורגן. אך כל זה רק אם פניתם אל חברה טובה ששולחת צוות איכותי, נהג נעים הליכות ומדריך מקצועי עם יחסי אנוש מעולים.
 
בכל מקרה שתהיה לכם נסיעה טובה!