איך תצמצמו את הסיכון בהשקעות

פורסם: ג' אדר התשפ"א | | 14:04 ע"י: מדור פרסומי
מצמצמים סיכונים ומרוויחים בגדול
מצמצמים סיכונים ומרוויחים בגדול צילום: Artem Podrez
השקעות בשוק ההון זהו אפיק ישיר לעשיית רווח, אך מנגד תמיד ניצבים הסיכונים שהוא טומן בחובו. הכתבה תציג טיפים לצמצום הסיכונים בהשקעות מבלי להוריד משמעותית את הרווחים.

בשיתוף בנק לאומי

מצמצמים סיכונים ומרוויחים בגדול

ניהול השקעות הון תמיד מעלה חששות שמא אנחנו מסכנים יותר מדי כסף, אולי יהיו הפסדים ואולי יועץ ההשקעות אינו מקצועי ועלול לטעות. על מנת להשקיע במניות, אגרות חוב או אופציות פיננסיות אחרות, חשוב להתנהל בחוכמה.

כיום, ניהול באמצעות תיק השקעות דיגיטלי, זוהי אפשרות טובה לצמצם סיכונים ולהגדיל את הסיכויים לרווחים נאים, ולכן משקיעים רבים וותיקים פונים לפלטפורמה זו. המשקיעים מעודכנים מכל מקום ובכל זמן בפרטי ההשקעה שלהם, באמצעות הטכנולוגיה החדישה והדיגיטלית, והם יכולים לשנות לבצע שינויים במדיניות ההשקעה שלהם בקלות ובמהירות. הטכנולוגיה המתקדמת מסוגלת לבנות תיק השקעות שיניב תשואה מקסימלית לכל רמת סיכון שהלקוח בוחר ולנטרל גורמים אמוציונאליים וסביבתיים בתהליכי קבלת ההחלטות. לדוגמה, תיקי השקעות שנוהלו על בסיס מודלים רובוטיים ספגו פחות הפסדים בתחילת משבר הקורונה, מאחר ולא הגיבו בשינויים אמוציונליים בתיקים לשינויים שחלו בשוק.

זמן שווה כסף

ישנם אנשים רבים המחזיקים בחסכונות, אותם הם מעוניינים להשקיע, ולא תמיד מצליחים לעשות זאת בצורה יעילה, לעיתים מחוסר זמן. עבור אנשים כאלה קיים פתרון של ניהול תיק השקעות על ידי חברה מנוסה, עליה תוכלו לסמוך שהכסף שלכם בידיים טובות ואתם פנויים לעיסוקיכם בראש שקט. המערכת הממוחשבות לא עומדות בפני עצמן וכמובן שקיים ליווי ומעקב של מומחי השקעות, הנעזרים בטכנולוגיה, שמסייעת להם בעיקר בעת משברים.. המערכות הממוחשבות אינן מושפעות מזמן, לחץ או רגשות כי הן טכנולוגיות, ומה שהן יודעות לעשות הוא לדייק בצורה אובייקטיבית מבלי להיכנס לפניקה ומבלי להיות מושפעות מרעשי רקע כמו המשקיעים האנושיים..

 

כיצד להתנהל בעת ירידות חדות?

למערכת הממוחשבת יש יתרונות רבים כאשר הבולט שביניהם הוא למזער את הירידות כאשר שוק ההון נופל והירידות חדות. מעבר לכך, המערכת מנתחת גם תרחישים היסטוריים כדי לדעת למה לצפות. על מנת להצליח בשוק ההון ולהבין שלא תמיד רק מרוויחים, צריך להתנסות ולצמצם סיכונים. משקיעים רבים הפונים לבתי השקעות קטנים שחושבים מחוץ לקופסה, מצליחים לסכן פחות ולהגדיל את הרווחים. חשוב לבחור בבית השקעות עם צוות מיומן שעובד במערכות הטכנולוגיות החדישות ושיעשה הכל כדי להשיג עבורכם מקסימום רווחים במינימום סיכונים.