תוספות מפתיעות שישדרגו את כוס הקפה הבאה שלכם

פורסם: י"א סיון התש"פ | | 07:23 ע"י: מדור פרסומי
תוספות לקפה
תוספות לקפה צילום: pixabay.com
סקירה של מבחר תוספות שישדרגו את כוס הקפה שלכם
אבקת קפה נמס, קפה שחור, קפסולות קפה ועוד, כל אלה הפכו נפוצים מאוד כיום בתעשיית הקפה המשגשגת. הקפה הינו מוצר שנצרך ע"י המוני אנשים ברחבי העולם על בסיס יומי ובמגוון צורות שונות. בין אם אתם משתמשים במכונה עם קפסולות קפה או מכינים את הקפה בעצמכם, יש מגוון רחב מאוד של תוספות לקפה. בכתבה הבאה נסקור מספר תוספות, חלקן נפוצות יותר וחלקן פחות, שניתן להוסיף לכוס הקפה הבאה שלכם.
 
חמאה
כן, כן, תוספת שהפכה לנפוצה באופן יחסי רק בשנים האחרונות, ובעיקר בחו"ל, הינה החמאה. אנשים רבים דיברו בעד ונגד החמאה על שלל יתרונותיה וחסרונותיה (תלוי את מי שואלים), אך זה לא מנע מן החמאה לצבור פופולריות בקרב חובבי קפה ברחבי העולם. כיוון שהחמאה דומה במאפייניה באופן יחסי לחלב, אנשים רבים מוסיפים אותה לקפה שמוכן מקפסולות קפה או אבקת קפה נמס.
 
חמאת אגוזים או שקדים
בהמשך ישיר לתוספת החמאה, ישנו תחליף טבעוני שאפשר להוסיף לכוס הקפה. חמאת שקדים או אגוזים תעשה אפקט דומה לכוס הקפה שלכם, ואף תוסיף לו טעם ייחודי נוסף, וכל זה תוך שהיא ידידותית לחלוטין בעבור טבעונים. 
 
כורכום
באופן כללי, הכורכום הפך למוצר צריכה נפוץ בשל סגולותיו האנטי-דלקתיות. אנשים צורכים כורכום הן כתבלין בבישולים והן בפני עצמו, אך לאחרונה גם החלו להוסיף אותו לקפה. אמנם לא מדובר בתוספת פופולרית ונפוצה, אולם, הוספת הכורכום יכולה לשפר את ערכיו התזונתיים של הקפה ולהוסיף לטעם עשיר ומגוון יותר. 
 
קינמון 
מה לא נאמר על הקינמון? מדובר בתבלין נפוץ מאוד בקרב אנשים באופן כללי, ומשמש בדברים רבים. בתחום הקפה, הקינמון נפוץ במיוחד וכמעט בכל בית קפה בימינו ישנו קינמון – בין אם במיכל או בשקיות. הקינמון משדרג את הקפה מבחינת הטעם ויכול להוות תחליף מצוין לסוכר. בין סגולותיו השונות של הקינמון ניתן למנות את חיזוק המערכת החיסונית והורדת לחץ דם. אם כך, לא רק שקינמון הינה תוספת נפוצה במיוחד, היא גם תוספת בריאה!
 
הל
תוספת נוספת לקפה שהינה פופולרית ובעלת מסורת ארוכה. ההל בתעשיית הקפה הינו תבלין שנצרך כמעט באופן בלעדי יחד עם קפה שחור. ההל מכיל נוגדי חמצון, הוא אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי ועוד תכונות רבות נוספות. אם השתכנעתם שברצונכם לנסות ולהוסיף הל לכוס הקפה הבאה שלכם – חדשות טובות! ההל הינו תבלין כל כך נפוץ יחד עם קפה, שכיום ניתן לקנות אספקת קפה שמגיעה יחד עם ההל, ואין צורך לרכוש אותו במיוחד או להתלבט לגבי כמות ההל שתוסיפו לקפה. 
 
ישנן עוד תוספות רבות נוספות שאפשר להוסיף לכוס הקפה, חלקן ייחודיות ומקוריות במיוחד, וחלקן נפוצות ונתפסות כ"לגיטימיות" יותר. כל תוספת מעניקה לכוס הקפה הבאה שלכם טוויסט ייחודי, וכל שנותר לכם הוא לנסות וליהנות.