הבית החברתי בבית היהודי

פורסם: כ"ה כסלו התשע"ה | | 08:53 ע"י: מערכת בבא קמא
עמיעד טאוב והשר נפתלי בנט.
עמיעד טאוב והשר נפתלי בנט. צילום:
יו''ר הבית היהודי, נפתלי בנט לעמיעד טאוב: ''מאחל לך ולנו שתמשיך לקדם חקיקה חברתית מהכנסת''

טאוב, המוכר בעיקר כיו"ר פורום ראשי הסניפים של הבית היהודי הכריז בשבוע שעבר על מועמדותו לכנסת ברשימת הבית היהודי. במסגרת תפקידו כיו"ר פורום ראשי הסניפים, פעל טאוב רבות לחיזוק כוחם של הנציגים המקומיים, החל מהפיכת סניפי הבית היהודי למרכזי פעילות של הציונות הדתית, דרך פעילות נרחבת שהובילו הסניפים במהלך מבצע צוק איתן וכלה בהובלת התמיכה בחוקה החדשה שהציג יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט.

עמיעד טאוב, המתמודד בפריימריז של הבית היהודי עם יו
עמיעד טאוב, המתמודד בפריימריז של הבית היהודי עם יו"ר המפלגה, נפתלי בנט. צילום: עטרת זרביב.

בשנים האחרונות פעל טאוב בנושאים חברתיים רבים הכוללים: מאבק להורדת שכר הלימוד של הסטודנטים, ייסוד אמנת הסטודנטים המשרתים במילואים והקמת מערך סיוע לחיילים במסגרת מטה "חזקים ביחד" במבצע צוק איתן, קידם חקיקה רבה בתחומי הבריאות והרווחה (חוק זכויות החולה שכתב והונח על שולחן הכנסת ע''י חברות הכנסת שולי מועלם וקארין אלהרר היה צפוי לעלות השבוע לועדת השרים לענייני חקיקה) והקמת ארגון "שבילי אופק" ארגון המסייע לחולים ובני משפחותיהם שחייהם השתנו בעקבות משבר רפואי, לחזור בחזרה למעגל החיים.  

השר בנט לטאוב: "אתה קולם של החלשים, ואני מאחל לך באופן אישי ולנו כמפלגה שאת החוקים והתקנות שפעלת לקדם באופן חוץ פרלמנטרי תוכל לקדם כחבר כנסת. אתה מביא קול חברתי אותנטי מהשטח, של מי שמחובר לשטח של המפלגה ולחברה הישראלית, יודע מה זו רגישות חברתית ומכיר את הצרכים של האוכלוסיות המוחלשות. אני בטוח שתביא ברכה לפן החברתי של המפלגה. 

טאוב הודה לשר בנט אמר כי: "הבית היהודי הוא בית חברתי, שמחתי לגלות שוב כי השר בנט רואה עין בעין איתי חשיבות ראשונה במעלה בחיבור לשטח  ובדאגה לאוכלוסיות המוחלשות קרי הילדים הפריפריה והנכים, אמשיך לעשות הכל עבורם ולהשמיע את קולם של אלו שקולם אינו נשמע''.