אלבום טיולים חדש בהוצאת מפה: "דרכים יפות"

פורסם: י"ד אלול התשס"ט | | 22:01 ע"י: מערכת בבא קמא
אלבום טיולים חדש.
אלבום טיולים חדש. צילום: הוצאת מפה

האלבום החדש בהוצאת "מפה" מציע לותר על הכבישים המהירים והמנותקים לטובת 30 דרכים צדדיות יפהפיות,המעניקות מפגש מדהים עם טבע, היסטוריה ואדם.

פילוסופים טוענים כי הדרך חשובה יותר מהיעד. למרות תפיסה זו, רובנו נוהגים אחרת. אנו לרוב בוחרים במסלול הקצר ביותר, לוחצים על דוושת הגז חזק ככל שמתיר החוק, מעבירים את המבט מהמראה הקדמית לאחורית ובחזרה, ומתעלמים מהמראות שבצידי הדרך: נופים, יישובים, אנשים. הכבישים המהירים נענים למשאלותינו: הם ישרים, נטולי עיקולים חדים, משוקעים או מופרדים מסביבתם באמצעות קירות אקוסטיים.

דרכים יפות של הוצאת "מפה" מציע לכם שינוי מחשבתי - להפוך את כל דרך לטיול או מסלול תיירותי.. צבי גילת והצלם חנן ישכר מספרים את סיפוריהן של 30 דרכים יפות, מציעים לכם לחרוג מהשגרה ומהנתיבים המוכרים ולהגיע ליעדכם בדרכים אחרות, שהן לא בהכרח ארוכות יותר, אך הן תמיד יפות, מיוחדות ומעניינות. במקום להתייחס לנסיעה כאל זמן אבוד, מחברי דרכים יפות רואים בנסיעה אפשרות להתוודע מחדש לחבלי ארץ נושנים, לבקר באתרים מיוחדים ולערוך תצפיות על הנוף.

בכל פרק מופיעים מפת המסלול, תיאור שלו, צילומים מרהיבים ומידע מפורט על האתרים שבדרך. כמו כן מוצעים מסלולי הליכה בסביבת נתיב הנסיעה. כל הדרכים בספר מתאימות לכל סוגי כלי הרכב.

דרכים יפות מצטרף לאלבומי הטיולים של הוצאת מפה: מסע קולינרי, יום בעיר, רק ימים טובים, 100% טבעי, 60 שנים וטיולים, מטמוני הארץ ועוד.
מחיר האלבום דרכים יפות: 119 שקל.
להשיג בחנויות הספרים והטיולים ובטל: 1-800-360-636
פרטים על מדריכים וספרים בהוצאת מפה באתר: www.books.mapa.co.il