חדש על המדף: אבקת כביסה בניחוח פריחה רעננה

פורסם: ג' תמוז התשע"ד | | 22:54 ע"י: מערכת בבא קמא
אבקת כביסה בניחוח פריחה.
אבקת כביסה בניחוח פריחה. צילום: מוטי פישביין.
קולון 101 משיק מהדורה מיוחדת של אבקת כביסה בניחוח פריחה רעננה. המהדורה המיוחדת של אבקת הכביסה מכילה מיקרו קפסולות לשמירת הרעננות לאורך זמן

מותג הכביסה המוביל "קולון" של חברת רקיט בנקיזר, משיק מהדורה מיוחדת וריחנית במיוחד לאבקת הכביסה קולון 101: קולון 101 בניחוח פריחה רעננה בתוספת מיקרו-קפסולות לשמירת הרעננות לאורך זמן.

אבקת כביסה חדשה בניחוח פריחה רעננה.
אבקת כביסה חדשה בניחוח פריחה רעננה. צילום: מוטי פישביין.

מותג קולון מחזיק בנתח שוק כספי של 17.2% עפ"י נתוני נילסן לתקופה המצטברת עד ינואר-מאי 2014.

אבקת כביסה קולון מנקה 101 כתמים, איתם אנו מתמודדים בשגרת היומיום וביניהם: כתמי מזון, שתייה, איפור, צבעי ילדים, בוץ ואחרים (עפ"י תוצאות בדיקות המעבדה לבדיקות טקסטיל של שנקר). קולון 101 כולל מגוון מוצרים ביניהם אבקת כביסה, ג'ל, אבקה וג'ל לכביסה צבעונית וקפסולות ג'ל סופר מרוכז.

לדברי חגית ברטל פרסקי, מנהלת השיווק של תחום מוצרי הכביסה בחברת רקיט בנקזיר : "צרכנים רבים מעידים כי השיקולים המרכזיים בבחירת אבקת כביסה הם יעילות המוצר ועמידות הריח לאורך זמן. אנחנו שמחים להשיק מהדורה מיוחדת של קולון 101 שעונה על צרכים אלו".

את השקת מהדורת קולון 101 בניחוח פריחה רעננה מלווה קמפיין טלוויזיוני, קמפיין און-ליין וידאו ומיתוג בנקודות המכירה ברחבי הארץ בהיקף של כ-3 מיליון ש"ח. אבקת קולון 101 בניחוח פריחה רעננה נמכרת באריזות במגוון גדלים של 3, 5, 6 ו-8 ק"ג.