וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה

פורסם: כ"ד אדר א' התשע"ד | | 12:22 ע"י: בבא קמא.
וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה.
וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה. צילום: יח"צ.
מחקר שנערך ע"י מעבדות הטקסטיל שנקר בדק ומצא כי וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה יעיל יותר בהסרת כתמים קשים מול המתחרה המוביל.

המותג וניש קליה, מוביל את קטגוריית מסירי הכתמים בישראל עם נתח שוק של 45% (עפ"י נתוני נילסן, דצמבר 2013). בימים אלה מושק וניש קליה ג'ל עם נוסחה חדשה שהוכחה כיעילה יותר בהסרת כתמים קשים מול המתחרה המוביל.

עפ"י סקר TNS עולה כי מבין הכתמים הקשים השכיחים ביותר בקרב הצרכן הישראלי הינם: קטשופ, יין אדום, מעדן שוקולד, שוקו וצבעי גואש. מחקר שנערך ע"י מעבדות הטקסטיל שנקר בדק ומצא כי וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה יעיל יותר בהסרת הכתמים הקשים הללו ביחס למתחרה המוביל.

וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה מושק בבקבוק חדש הכולל פקק רב שימושי המאפשר שימוש קל ונח ומסייע בהתאמת הטיפול לכל כתם. הפקק החדש מאפשר טיפול ממוקד ומקדים על הכתם לפני הכביסה, השריית הכתם להסרה יעילה והוספת הפקק  עם הג'ל ישירות לתוף מכונת הכביסה.

לדברי חגית ברטל פרסקי, מנהלת שיווק תחום מוצרי הכביסה ברקיט בנקיזר: "וניש קליה הוא המותג המוביל בשוק מסירי הכתמים בישראל. כחלק ממהלכי פיתוח וחידוש בלתי פוסקים לייצר לצרכן את המוצרים הטובים ביותר, אנחנו משיקים את הנוסחה החדשה אשר הוכחה מדעית ביעילותה בהסרת כתמים קשים איתם מתמודדים הצרכנים בישראל. בנוסף מושק בקבוק חדש שמאפשר נוחות שימוש מירבית. ההשקה היא חלק ממהלך השקה מחודשת כולל למותג וניש קליה שילווה בקמפיין בטלויזיה ובדיגיטל ותמיכה מאסיבית בנקודות המכירה".

מחיר מומלץ לצרכן:
3 ליטר - 39.90 ₪
2 ליטר - 27.90 ₪