מבצעי מסעדות לט"ו באב

פורסם: י"א אב התשע"ג | | 15:30 ע"י: מערכת בבא קמא
שכבות שקולד במרקמים שונים באוליב ליף.
שכבות שקולד במרקמים שונים באוליב ליף. צילום: cf studio.
לרגל ט"ו באב מציעות מסעדות רבות תפריטים ומבצעים במיוחד לזוגות

חגיגת טאפס לאוהבים

לקראת יום האהבה ט"ו באב, יוצא השף צ'רלי פדידה -  שף מסעדת  Olive Leaf היוקרתית במלון שרתון תל אביב, בחגיגת טאפסים ים תיכונית, ההופכת את היום הרומנטי לשבועיים של שכרון חושים. בתפריט האהבה תמצאו שפע של מנות גורמה זוגיות, ביניהן נתחי סלומון צרובים עם ביצי סלומון, מדליוני פילה בקר צרובים על פראנה מרוקאית וקינוחים מפתים של שכבות שוקולד ומקרונים ננסיים.
מומלץ להזמין מקומות מראש: החל מיום א'  ה-14 ביולי ועד יום ה'  ה- 25 ביולי 2013.

ספיישל טאפסים למרכז השולחן מחיר לזוג : 340 ₪ + כוס יין הבית

מסעדת השף Olive Leaf בשרתון תל אביב
ימי פתיחה: א'-ה' בין השעות: 22:30-19:00 
שרתון תל אביב, הירקון 115 תל-אביב
טלפון: 03-5219300, אפשרות לחניה בחניון המלון-בחינם לאורחי  המסעדה

נתחי סלמון צרובים על קרפצ'יו מלפפונים קיצי בתוספת בציי סלמון ורוטב חמוץ מתוק.
נתחי סלמון צרובים על קרפצ'יו מלפפונים קיצי בתוספת בציי סלמון ורוטב חמוץ מתוק. צילום:

ט"ו באב בקצב ספרדי

מסעדת  סומסה (Sumesa) החדשה בז'בוטינסקי 1, מזמינה אתכם לחגוג את ט"ו באב (22-21 ביולי) עם ארוחה זוגית ומפנקת אתכם ב לחם הבית ומתבלים, על חשבון הבית, ב-2 מנות ראשונות, עיקרית לכל סועד וקינוח אהבה זוגי ומוסיפה 2 כוסות יין כדי שתזכו לחיים ארוכים. כל זאת במחיר אהבה של 299 ₪ בלבד. מומלץ להזמין מקומות מראש.  

ארוחה זוגית בסומסה בט"ו באב - רק 299 ₪

סומסה – Sumesa 
רח' ז'בוטינסקי 1, רמת גן.
טלפון: 03-7526222
שעות פתיחה: א'-ה' 24:00-12:00, שישי – סגור

 

טארטלטים קייצים בטעמים, קמחים.
טארטלטים קייצים בטעמים, קמחים. צילום: דניאל לילה.

תפריט מיוחד עם המון אהבה

מסעדת אונו הכשרה בתל אביב מזמינה את לקוחותיה להגיע בזוגות בט"ו באב וליהנות מתפריט כשר ורומנטי. השף ניצן רז יצר תפריט ומנות ייעודיות לתאריך החגיגי. כעת, כל מה שנותר, זה להזדרז ולהזמין מקום.

צלחת קרודו - חגיגה של דגים נאים 64 ₪. NETA – טרטר סלמון, קריספי רייס קייק ותערובת תבלינים ארומטית, סלו מלפפון וג'ינג'ר. מוגש על פלנטה לוהטת 58 ₪. ברוסקטה קואטרו – במיוחד להיום...באז' ומלנזנה מהתפריט ושניים שהשף יחליט עבורכם 46 ₪. רביולי סלק – שמן זית, זרעי עגבנייה וגילופי פרמז'ן  74 ₪. ספיישל דג – פילה לוקוס, פטוצי'ני שמנת אגוזי לוז, שום, מוסקט, שרי ושאלוט מקורמל  128 ₪

Uno
רחוב ויצמן 2 (בית אמות השקעות) תל אביב
יש להזמין מקום מראש 03-693-2005/8

 

מארזים מתוקים לאוהבים

'קמחים' ממלכת האפייה הפרטית של השף-אופה גולי פנחסוב, הופכת עבורכם את חג האהבה הישראלי לחגיגה של טעמים מתוקים בים של טעמים ושילובים. לקראת החגיגות תוכלו להצטייד במארזים מיוחדים במחירי חג, וליהנות מגורמה פטיסרי שלא הכרתם.

בקמחים תוכלו למצוא מצעד מאפים הנאפים בטאבון אבן איטלקי מקורי, ומוגשים באווירה אירופאית שלווה, פרטיות מושלמת ויחס אישי. בתפריט תמצאו מאפי בוקר בניחוח צרפתי, מוצרי טאבון איטלקי מהבילים, עוגות ומגוון מאפים מתוקים ומלוחים. במקום מקפידים לייצר את כל הבצקים בעבודת יד מוקפדת, מוסיפים קפה משובח ומאפשרים לקחת הביתה ממיטב מהתפריט היומי בקמחים, כולל בורקטיסים במבחר מליות, בייגלים ולחמניות בטעמים, קרנץ ריקוטה ואמרנה, פוקצ'ות ברוקולי וגבינות, מקלות גבינה וזיתים, פיצות ועוד. גולי פנחסוב (39) פועל כבר מעל 20 שנה בתחום האפייה ונחשב לאושיה מוכרת בסצנה הישראלי. במסגרת לימודיות השתלם בבי"ס 'תדמור', 'Lenôtre' , למד אצל אריק קייזר בצרפת (אחד מגדולי האופים בעולם) והתמחה באפיית לחם בגרמניה. כיום עומד מאחורי קמחים, מפתח קווי מוצרי אפיה לרשתות כמו ארקפה ובונז'ור ומעביר סדנאות ב- Spice.


קמחים בית לחם
רח' הכרמל 20, מרכז הבמה, גני תקווה.
פרטים נוספים אודות הקונדיטוריה ובית הקפה בטל': 03-7161999
הזמנות מגשי אירוח בנייד: 054-4603232 או בדוא"ל: orders@kmahim.co.il