מתנה מיוחדת לפסח: שירי ילדים בעיבוד אוריינטלי

פורסם: ג' ניסן התשע"ב | | 09:24 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: עטיפת התקליטור.

דיסק חדש לילדים -  "בייבי אוריינטל". אוסף מובחר של שירי ילדים מוכרים שלראשונה בישראל מאפשר להאזין להם בלבוש חדש של צלילים ים תיכוניים וכלי נגינה מרכזיים מהמזרח.

הדיסק החדש "בייבי אוריינטל" מביא את מיטב שירי הילדים הקלאסיים שגדלנו עליהם בעיבודים אינסטרומנטאליים- מזרחיים מפתיעים ומרגשים במיוחד. בדיסק תוכלו להאזין ל 'יונתן הקטן', 'הילדה הכי יפה בגן', 'בובה זהבה' ולעוד להיטי ילדות ישראליים ועממיים כשהם מנוגנים בכלים מזרחיים אותנטיים כמו עוד, סנטור, חלילים אירים וערבים, כלי הקשה, דרבוקה הודית וים תיכונית וכלים נוספים. יוצרי האלבום לא חסכו כדי להביא מוצר איכותי לסביבה התרבותית של ההורים והילדים.

המוסיקאית יעל אופנבך שהפיקה את הדיסק מדברת על החופש לבחור את המוסיקה לילדים : "רוב המוסיקה שמקיפה כיום את הילד היא מוסיקה סינתטית שצליליה מופקים ממחשב לצד מוסיקת משחקי מחשב ופלאפונים, הדבר הזה נכפה על הילדים מבלי שהם וההורים ישימו לב, בתהליך הפקת האלבום הזה שמרנו על הצליל הטבעי של כל כלי נגינה והתוצאה היא אלבום חובה לכל ילד ופעוט, גם המבוגרים חובבי המוסיקה יופתעו כשיאזינו לשירים שפעם היו פס הקול של ילדותם והפעם בלבוש חדש".

האזינו ליצירה הראשונה מתוך הדיסק:

סדר רשימת השירים כפי שמופיעים באלבום " בייבי אוריינטל " : "לאבא שלי יש סולם", "פרפר נחמד", "אלוקים שלי" (עוזי חיטמן ז"ל), "לכובע שלי שלוש פינות" (לחן עממי), "אמא יקרה לי", "הילדה הכי יפה בגן", "יהונתן הקטן" (לחן עממי), "בובה זהבה", "עוגה, עוגה, עוגה" (לחן עממי), ויוצא דופן, אך לא במפתיע - "ילדים זה שמחה" של שלמה בר ולהקת 'הברירה הטבעית' שנועל את הדיסק.

הדיסק ניתן להשגה בסניפי רשת 'סטימצקי', צומת ספרים וחנויות מוסיקה פרטיות.
ובאתר האישי http://www.babyoriental.co.il

מחיר חג :  39 ₪ במקום 49.90 ₪

בעלי תפקידים : יעל אופנבך : מפיקה בפועל.
אילן בן עמי – מפיק מוסיקלי
עופר שטרית – מפיק ומוציא לאור