מבצעים וספישלים במסעדות כשרות בחנוכה

פורסם: כ"ו כסלו התשע"ב | | 14:48 ע"י: מערכת בבא קמא
ילדים חינם בחנוכה בליליות.
ילדים חינם בחנוכה בליליות. צילום: יח"צ.

לרגל חנוכה תוכלו למצוא מגוון מבצעים וספישלים מיוחדים במסעדות הכשרות. רכזנו עבורכם את המלצותנו.

ילדים חינם במסעדת ליליות
מסעדת ליליות בתל-אביב וליליות ביסטרו ברעננה מציעות חגיגת חנוכה קולינארית גם לסועדים הקטנטנים, מנת ילדים חינם בכל הזמנת מנה עיקרית. ההטבה נועדה להעניק למשפחות הזדמנות ליהנות מארוחה במסעדת שף איכותית בחג כאשר הילדים בחופש. המבצע תקף במשך כל ימות חג החנוכה (21-28/12).
מנות הילדים שיוצעו בליליות ביסטרו ברעננה: שניצל וצ'יפס, המבורגר וצ'יפס, פסטה ברוטב עגבניות, פיצה עם עגבניות וזיתים.
מנות הילדים שיוצעו בליליות בתל-אביב: שניצל וצ'יפס, פסטה ברוטב עגבניות.
המבצע תקף בכל שעות פעילות המסעדה, אין הגבלה על כמות המנות בשולחנות, אין כפל מבצעים בהנחות, ולא ניתן לממש באירועים.
ליליות ביסטרו רעננה - רחוב הנשר 1, פינת דרך ירושלים, רעננה. טלפון: 09-8853508
מסעדת ליליות, תל-אביב - רחוב דפנה 2, תל אביב (בית אסיה). טלפון: 03-6091331

סופלי של חנוכה בטרנטינו
מסעדת טרנטינו, האיטלקייה השמחה, מזמינה אתכם לחגוג את חג החנוכה עם מבצע מיוחד. בשמונת ימי החנוכה, בין ה- 20 ל- 28 בדצמבר, תוגש מנת סופלי – כדורי ריזוטו מטוגנים במילוי גבינת מוצרלה עם רוטב צ'ילי ולימון כבוש פיקנטי בתוספת קאווה או למברוסקו ב 45 ₪ .
בטרנטינו תפריט איטלקי עשיר שקיבל את השראתו מכל קצוות איטליה- מהצפון של החמאה עד הדרום של השמן זית: לחם הנאפה במקום בתנור אבן, פסטה ממחוז אמיליה רומנה בצפון טוסקנה, ריזוטו משדות האורז העשירים של טורינו, חומץ בלסמי ממודנה, ארטישוק מהשדות של פרברי רומא ומילאנו ושמן זית טוסקני איכותי.
טרטוריה טרנטינו עזריאלי, קומה שנייה, 03-6093877

דמי חנוכה לילדים בספגטים הכשרה
ספגטים הכשרה, במתחם הבורסה ברמת גן, מזמינה את הילדים לקבל בחג החנוכה דמי כיס המפנקים אותם במנת ילדים במתנה הניתנת למימוש במהלך חודש ינואר 2012. השוברים יחולקו במהלך חג החנוכה בין התאריכים29-20.12.11 ויעניקו שובר של מנת ילדים בחינם על כל הזמנה של מנה עיקרית מהתפריט.
קבלת ההטבה בהצגת שובר המבצע, בישיבה בסניף, ללא כפל מבצעים והנחות.
ספגטים בורסה (הכשר) 03-5750645 2223* אבא הלל 7 רמת גן

חנוכה בקפה גידי: ילדים על חשבון הבית
ב"קפה גידי" חוגגים את ימי חופשת החנוכה עם דיל משתלם במיוחד! על כל הזמנה של שתי מנות עיקריות להורים מקבלים מנת ילדים בחינם. בין מנות הילדים לבחירה: פסטה פומדורו- פסטה טרייה ברוטב עגבניות עשיר, פיצה מבצק דק דק עם רוטב עגבניות ומוצרלה, כריך חביתה עם מיונז, מלפפון ועגבנייה ועוד. המבצע לילדים עד גיל 12.
"קפה גידי" , התוספת החדשה ביותר ברחוב פרישמן, הינו בית קפה צעיר, כשר, מרווח וצבעוני, ופונה הן לקהל השכונתי, למי שבדרך לים, לתיירים ולקהל כשר. "קפה גידי" מציע תפריט ים-תיכוני, צבעוני ועז טעמים המציע מגוון של מנות כמו סלטים, פשטידות שנאפות במקום, פיצות ופסטות, דגים וארוחות בוקר המוגשות לאורך כל היום.
פרישמן 20 א', תל אביב, טלפון : 5221178- 03

סופגניה יפנית בג'פניקה.
סופגניה יפנית בג'פניקה. צילום: יח"צ.

קינוח מיוחד לחנוכה בג'פניקה
רשת ג'פניקה - רשת מסעדות סושי בר המובילה בישראל, מפגישה אתכם בחנוכה הקרוב עם הקינוח היפני המפורסם 'באו' - שבדומה לסופגנייה המסורתית, משתבח בבצק שמרים מטוגן שבתוכו מסתתר שוקולד עשיר. את הקינוח הנפלא תוכלו לטעום בשמונת ימי החג, בין 28-20.12.2011 בכל סניפי הרשת, במחיר מבצע של 19 ₪ בלבד ל-2 יח' ובתוספת כדור גלידה. ניתן להזמין בכל שעות היום.

לרשת ג'פניקה סניפים כשרים ברעננה ובירושלים. הרשת בנתה לעצמה מוניטין ארצי בזכות הסגנון האסייתי והתפריט היפני שמוצע בסניפים במחירים נוחים במיוחד ועל בסיס חומרי גלם משובחים. מאחורי הרשת עומד זוג ישראלי, שפתח את הסניף הראשון במרכז ת"א, בדמותו של בר סושי קטן ואינטימי. בזכות השירות, התפיסה המודרנית של המטבח האסייתי והתפריט האיכותי זכה הקונספט להצלחה אדירה.
לפרטים נוספים: 3636* אתר הרשת: www.japanika.net

חג האורים בטל ושני
"טל ושני" ממתיקים את חג החנוכה בקולקציה של מאכלי חג מעשה ידיה של השף קונדיטור טל יעקב, ביום ג' ה- 20 ב- בדצמבר ועד יום ד' ה- 28 ב- בדצמבר.
סופגניות במגוון טעמים: שוקולד לבן ותותים, שוקולד וויסקי, מסקרפונה וקפה, קרם מנגו, גבינה ופירות יער (6-8 ₪ ליחידה). סוגים שונים של לביבות חמות: לביבות קישואים, לביבות תפו"א, לביבות של גבינות, לביבות חצילים ויוגורט, לביבות בטטה, לביבות תפו"א גבינות ומוסקט ולביבות שקדים אגוזים בזיליקום וגבינות (85-95 ₪ ל-20 יחידות, את הלביבות רצוי להזמין מראש).
ממאכלי חג החנוכה, ניתן ליהנות בישיבה במקום או להביא הביתה ולחגוג עם המשפחה.

טל ושני", בית קפה עם חום ביתי נפתח בפינת הרחובות ארלוזרוב – דיזינגוף, והינו ממלכה שכונתית קסומה של ארוחות בוקר, מאפים, סלטים ומתוקים המוכנים באהבה ומקצוענות בידי שף-קונדיטור טל יעקב. "טל ושני" שייך לטל יעקב ושני גפן, המובילות כבר כעשור את הקייטרינג באותו השם. טל אחראית על כל מה שיוצא מהמטבח ושני על השירות, החוויה והצד התפעולי. התפריט מתבסס על חומרי גלם איכותיים ביותר, טכניקות מדויקות ומקצוענות, והשקעה אדירה בפרטים הקטנים. קפיצה ל"טל ושני", מציעה מגוון מתוקים טעימים להפליא, ארוחות בוקר עשירות וססגוניות, סלטים טריים וצבעוניים וקפה מצוין.
ארלוזורוב 23 ת"א על פינת דיזינגוף, טל: 03-5230044

סופגניה עם יוגורט.
סופגניה עם יוגורט. צילום: יח"צ.

סופגניה במילוי גלידת יוגורט ב-TAPS
מה כבר אפשר להפתיע בסופגניות לחנוכה? ב TAPS מסתבר מצאו את הדרך לעשות זאת ומציעים ללקוחותיהם סופגניה ממולאת בגלידת יוגורט לבחירה מ- 21 טעמי החנות בשילוב ומגוון סוגי פירות העונה ו – 50 תוספות מתוקות ורטבים. המחיר 10 אג' לגרם, הסופגניה על חשבון הבית.
ובנוסף למען הקהילה – אוכלים ותורמים "דמי חנוכה". כל קניה מעל 200 גר', מזכה את הלקוח במטבע זהב אותו הוא ישים באחת מ 4 הקופסאות בחנות. כל קופסא מוקדשת לעמותה שתבחר על-ידי הגולשים בפייסבוק. בסוף החג תתרום TAPS לכל עמותה תרומה בסך 5 ₪ עבור כל מטבע זהב.
המבצעים בסניפי רשת TAPS , רחוב הארבעה 2 תל-אביב וקניון הזהב האגף החדש.