רשת המסעדות אוליב מתחדשת בסניף כשר ראשון

פורסם: כ"ז תמוז התשע"א | | 13:01 ע"י: בבא קמא
סניף כשר ראשון לאוליב.
סניף כשר ראשון לאוליב. צילום: יח"צ.

אחרי Black ומסעדת טרנטינו, גם רשת המסעדות Olive פותחת סניף כשר ראשון.

רשת Olive מתמחה באוכל מהיר ואיכותי במחיר יחסית נמוך למנות מסוג זה. הסניף החדש נפתח באמצע הקיץ במרכז ויצמן הצמוד לבית החולים איכילוב. הסניף מציע מקומות ישיבה בתוך מרכז ויצמן בהגשה עצמית או ברחבה שבחוץ בהגשה על ידי מלצרים. לסניף שני מטבחים נפרדים, אחד בשרי והשני חלבי. 

ארוחת בוקר באוליב.
ארוחת בוקר באוליב. צילום: יח"צ.

מהלך זה של הרשת בא כחלק ממגמה מתרחבת של פתיחת סניפים כשרים לרשתות מובילות  וכהמשך למהלך, הרשת מתכוונת להפוך גם את הסניפים ברמת החייל ובאיירפורט סיטי לכשרים. הסניף החדש במכרז ויצמן נבנה כך שיוכל להכיל שני מטבחים נפרדים לבשרי ולחלבי, ואילו הסניפים שיוכשרו בעלי המטבח היחיד יאלצו ככל הנראה לבחור את סוג התפריט שירצו להגיש כאשר המגמה היא לכיוון החלבי.

גור מלקולם, מבעלי רשת OLIVE מספר על ההחלטה להיכנס לשוק הכשר: "הסניפים כמובן לא יעבדו בשבתות ובחגים, אולם, אנו צופים שהמטבח הכשר ימשוך אליו יותר קהל בצפי של שלושים אחוזים יותר מסניף לא כשר. גם ברמת החייל ובאייר פורט סיטי – זיהינו קהל המחפש תשובה לדרישות אוכל שהוא גם כשר וגם בריא וטרי באזורים אלו, המאופיינים בציבור עובדי המשרדים בסביבה, ואנו נערכים לתת להם מענה".

המטבח ב-Olive מרכז ויצמן מציע מגוון ארוחות המתחלקות לבשריות וחלביות. כך למשל יהיה ניתן להזמין כריכים בשריים של רוסט ביף וכתף בקר לצד כריכים חלביים כמו חביתה וסלמון. כמו כן, יוגשו קערות פסטה חלביות על בסיס שמנת או עגבניות לצד קערות פסטה בשריות על בסיס רוטב עגבניות. לכל ארוחה ניתן להוסיף סלט בהרכבה עצמית ושתיה.

אוליב מרכז ויצמן
רחוב וייצמן 14,
תל אביב
03-7262722