קפה ג'ו משיקה תפריט אביב חדש

פורסם: ח' אדר ב' התשע"א | | 23:24 ע"י: בבא קמא.
תפריט אביב חדש בקפה ג'ו.
תפריט אביב חדש בקפה ג'ו. צילום: יח"צ.

רשת קפה ג'ו משיקה בימים אלה תפריט חדש, שמציג מבחר רחב של מנות טעימות, שמחות וצבעוניות ושיתוף פעולה עם חברת Müller במנה חדשה ומיוחדת של וופל בלגי, בשילוב יוגורט Müller תות, עם קציפת תות! 

תפריט האביב החדש של הרשת, מציע אופציות מגוונות - החל מחוויית קפה ומאפה לבוקר של לפטופ ופגישות עסקיות, המשך בעסקיות זוגיות משתלמות במיוחד לשעות הצהריים, ועד לחוויית ערב עם מנות סלמון ונודלס. לדברי רם ענתבי, שף הרשת, התפריט החדש נותן פתרונות מגוונים, לקהל שיודע מה הוא רוצה לאכול ומחפש את הפתרון המתאים לימים ושעות שונות. מטרתנו לתת אוכל טעים ומנצח, לחדש כל הזמן ולתת מענה קולינרי מתוחכם, אך גם בלתי אמצעי ובלתי מחייב, המאפשרת לקהל מתוחכם לבוא נינוח, בכפכפים וסווטשרט, להכיר אנשים, ולאכול טוב.

וופל בלגי, בשילוב יוגורט Müller תות.
וופל בלגי, בשילוב יוגורט Müller תות. צילום: דיויד קליין.

התפריט החדש כולל מנות זוגיות עם מנת פסטה זוגית: שתי פסטות לבחירה (לא כולל רביולי), סלט ירוק זוגי ופוקאצ'ה, שתייה קלה או קפה לבחירה. (99 ₪), מנת בריאות: סלט בריאות, מחבת עוף, פוקאצ'ה בליווי שני מתבלים שונים, שתייה קלה או קפה לבחירה. (99 ₪) פיצה ספיישל הכוללת פיצה מהבילה, קנלוני וסלט יווני קטן, שתייה קלה או קפה לבחירה. (99 ₪), וקינוח זוגי (כל המנות הזוגיות מוגשות החל מהשעה 17:00).

מנות חדשות: בוקר מתוק: מיני פנקייקס/ וואפל בלגי/ קרפ צרפתי המוגשים עם פירות טריים, מולר Froop, מייפל, ריבת חלב, וקפה לבחירה. (38 ₪) נודלס, המורכבת מאטריות ביצים מוקפצות עם עוף וירקות בתיבול אסיאתי, בוטנים קצוצים, צ'ילי, בצל ירוק, שומשום ונבטי חמנייה.(51 ₪) ופילה סלמון: נתח פילה סלמון בטריאקי, על מצע קוסקוס וירקות צלויים (74 ₪) (המנות מוגשות בליווי של סלט הבית.)

ומתוקים, עם קריצה רטרואית שובבה: קוקי סאנדיי – עוגיית שוקולד ציפ'ס או שיבולת שועל וצימוקים המוגשת עם גלידת וניל בשילוב קצפת ורוטב שוקולד חם.(34 ₪.) עוגת קראמבל וניל חמה המוגשת עם ריבת חלב וגלידת וניל (34 ₪.) ווואפל סאנדיי – וואפל בלגי חם המוגש עם גלידת וניל, סלט פירות, קצפת, שקדים קלויים ורוטב שוקולד חמים.

כאמור שיתוף הפעולה עם חברת היוגורטים מולר, מתבטא בשתי מנות חדשות בתפריט: וופל בלגי בשילוב יוגורט Müller תות, כאשר הערבוב של היוגורט עם קציפת התות יוצרים מרקם טעים, בריא ומיוחד. וכן ארוחת בוקר חדשה בשילוב יוגורט Müller mini Froop. היוגורטים של Müller יוצעו בבתי הקפה באריזתם המקורית הממותגת, כשבמיוחד לצורך שיתוף הפעולה, יוצרו מהדורות מיוחדות של יוגורט Müller mini Froop באריזות של 100 גר' ובמגוון טעמים. מדובר ביוגורט מפנק במיוחד, המשלב יוגורט וקציפת פרי.