פסטיבל שף תאכל כשר 11

פורסם: ד' שבט התשע"א | | 21:48 ע"י: בבא קמא.
פסטיבל שף תאכל 11.
פסטיבל שף תאכל 11. צילום: דן פרץ.

חצי שנה אחרי הפסטיבל הקודם, שף תאכל כשר חוזר ואיתו המבצעים וההנחות בעשרות מסעדות כשרות ברחבי הארץ.

דברים טובים חוזרים על עצמם לפחות פעמיים בשנה ואין דבר טוב יותר לישראלי, חובב המסעדות וחובב הדילים, מאשר פסטיבל 'שף תאכל – כל מה שטוב' החוזר בקרוב ויחגוג בעשרות מסעדות את המהדורה ה- 11 של הפסטיבל הפופולארי. הקונספט פשוט, אבל על נוסחה מנצחת שכזאת קשה לוותר: כל מסעדות פסטיבל 'שף תאכל – כל מה שטוב' מציעות לסועדים ארוחה מלאה של שלוש מנות, ראשונה-עיקרית וקינוח, ב 79 ₪ בלבד. עם למעלה מחמישים אלף סועדים בפסטיבל האחרון ממליצים בפסטיבל 'שף תאכל' להזמין מקומות מראש לעשרת ימי החגיגות ומציינים שהשנה התרחב הפסטיבל גם לירושלים. 16 – 26 לינואר. פרטים מלאים באתר פסטיבל שף תאכל או בטלפון: 03-6912540.

מנה של מסעדת טוקופיה.
מנה של מסעדת טוקופיה. צילום: יח"צ.

על הפסטיבל הפעם, ה- 11 במספר, מספר ערן זלינגר מנכ"ל הפסטיבל: "הפסטיבל הקרוב חוגג ביחד עם עשרות שפים מכל רחבי הארץ במנות מיוחדות ותפריטים מגוונים של מנות חורפיות וטעימות. הפעם הרחבנו את פעילותינו לירושלים ולאילת והוספנו מסעדות רבות וכשרות בגוש דן, במרכז, בשרון ובדרום. קהל הסועדים מצפה לפסטיבל וכעשרים ושלוש אחוזים מהקהל שלנו יוצא ליותר ממסעדה אחת במהלך עשרת הימים. הנוסחה המנצחת של עשרות מסעדות המציעות תפריט מלא של שלוש מנות – ראשונה עיקרית וקינוח – במחיר שלא השתנה בשנתיים האחרונות – מביאה למסעדות הפסטיבל קהל מגוון, המגיע להתארח במסעדות עליו הוא שומע בכל ימות השנה. המסעדות מרוויחות גם תנועה ערה של לקוחות בעשרה ימים וגם נחשפות לפני קהל פוטנציאלי החווה את האוכל המסעדה ואת האווירה ויחזור אליה בהמשך השנה – גם ללא מבצעים ופסטיבלים. כששני הצדדים מרוצים, הן קהל בעלי המסעדות והן ציבור הסועדים, אין פלא שההצלחה של פסטיבל 'שף תאכל' עולה מפעם לפעם". 

בין מסעדות פסטיבל 'שף תאכל – כל מה שטוב' הפעם: מומלץ להיכנס לאתר הפסטיבל ולהתרשם מהתפריטים ומעוד מסעדות...

תל-אביב: בריבה,גשן, דרבי בר דגים, ל'אנטריקוט מבית אלהמברה, פויקה, פתח תקווה: אלפרדו, טריאקי, מולדן רמת גן: רפאל

דרום: אשדוד: מומה אשקלון: לונה באר שבע: קאזה דו ברזיל גדרה: בראשית נס ציונה: אנגוס. טוקופיה רחובות: אורו מושב סגולה: נתנאל (מושב תימורים: כדיתא מזכרת בתיה : שיראין.

בשרון: ביסטרו 56, קולומבוס

בירושלים: אוליב, גבריאלה, המושבה 54 המושבה הגרמנית, המושבה 54 שלומציון, ריבר, שמיל במעבדה.