תרומת הגבס לשיפוץ הבית

פורסם: כ"ג כסלו התשפ"א | | 08:19 ע"י: מדור פרסומי
שיפוץ הבית.
שיפוץ הבית. צילום: JESHOOTS.com.
מתכננים שיפוץ בבית ומעוניינים ביופי ופונקציונליות שילכו יחד? מצוין. גבס הוא הפתרון בשבילכם. לא סתם הוא נקרא "בנייה קלה", כזאת שנתמכת ע"י מבנה העשוי פלדה או בטון. עם השנים, השימוש בגבס השתכלל והפך לנפוץ בבנייה המודרנית, כך שכמעט בכל מקום אליו תסתכלו ,תוכלו למצוא אותו בין קירות הבית בו אתם נמצאים. אבל כיצד תשתמשו בו לטובתכם, כך שיעניק לכם את העיצוב שתמיד חלמתם עליו? לפניכם שימושים מעניינים ומועילים בגבס בשיפוץ הבית.
יצירת חללים נוספים בבית
בין אם אלה הילדים שגדלים ורוצים חדר משלהם, חדר עבודה שנחוץ בהחלט כשעובדים מהבית, או ההפרדה שתמיד חלמתם עליה בין הסלון והמטבח - הכל אפשרי עם גבס, ומיוצר בהזמנה אישית לפי בקשת הלקוח. נכון, כל תוספת לבית ניתן לעשות עם בלוקים, אך רוב הסיכויים שזה יאריך את זמן השיפוץ ויגדיל את ההשקעה הכספית. עם שימוש בלוחות גבס ניתן ליצור חלוקה פנימית חדשה בתוך הקירות הקיימים, ללא פגיעה ביסודות. העבודה עם לוחות גבס מהירה, פשוטה לביצוע ומתבצעת בזמן הקצר ביותר. פתאום זה פשוט להוסיף את החדר שתמיד חלמתם עליו.
 
פתרונות אחסון חדישים
שיפוץ הוא עניין פונקציונלי. הזדמנות לקחת את החלל שתמיד ראיתם בצורה מסוימת ולהפוך אותו לא רק לחדש ונעים יותר לעין, אלא לתת לו עוד הגדרת שימוש. הגבס נותן את האפשרות לעשות זאת, מבלי צורך להוסיף פריטים. שמירה על מינימליסטיות, קו נקי ובעיקר ניצול החלל הם מיתרונותיו של הגבס. למשל, ניתן ליצור מזווה נגיש במטבח, ספסל אחסון שנראה כחלק אינטגרלי מהבית, נישת גבס בקיר שתהפוך לספרייה חדשה, או פינת ישיבה המשקיפה אל הגינה. כך תשלבו את הצורך בשיפוץ הבית לניצול פתרונות אחסון ללא מאמץ.
 
אלמנטים דקורטיביים שעושים את ההבדל!
כל שיפוץ נפתח עם חזון עיצובי. אנחנו רואים במו עיננו את בית החלומות, נהנים מהאפשרויות החדשות הניצבות בפנינו ומחכים לרגע של נחת. עם זאת, לרוב, תקציב בגובה מסוים או הגבלות הקשורות במבנה לא מאפשרים להגשים את הכל ומורידים אותנו לקרקע. כאן נכנסים לתמונה לוחות גבס, שיעשו את כל ההבדל וללא שבירת חסכונות. 
תמיד רציתם תאורה מיוחדת? ניתן ליצור תאורה סמויה או נתלית מתקרת גבס מונמכת. המזגן גדול ומפריע לכם בעיניים? אפשר גם לשלב מערכת מיזוג  סמויה. האפשרויות בלתי נגמרות ולכם נותר רק להתפרע. 
עיבוי קירות גבס מאפשר להסתיר מטרדים עיצוביים בבית כגון כבלים, מוצרי מדיה שונים ושקעי חשמל. תוכלו לשלב עם הגבס גם אלמנטים עיצוביים כגון פרזול מיוחד, נגיעות עץ ועוד. החזון העיצובי מאפשר ללכת יד ביד עם פרקטיות השיפוץ.
 
לא סתם הגבס הפך לאחד מהחומרים המבוקשים והקלים לעבודה בשיפוץ הבית. השימושים הרבים, הגמישות והיעילות עושים את שלהם. אז, בשיפוץ הבא שלכם, תחלמו בגדול. הגבס כאן לשירותכם.