פתרון לכתמי זיעה

פורסם: ה' סיון התשע"ג | | 12:58 ע"י: מערכת בבא קמא
חולצה ללא כתמי זיעה.
חולצה ללא כתמי זיעה. צילום: יח"צ.
לקראת הקיץ משיקה iDry פתרון חדש לבעיית ההזעה. חולצה שמונעת הופעתם של כתמי זיעה.

בקיץ הישראלי, הלחות מנצחת. סיבוב של כעשר דקות מחוץ למזגן כבר עלול לגרום להופעתם של כתמי זיעה מביכים. חברת iDry, שכבר הביאה כמה פתרונות לבעיה, מצאה פתרון חדש שאותו היא מיבאת באופן בלעדי.

מדובר בחולצה מיוחדת שמגיעה אלינו הישר מארה"ב. "חולצת הת'ומפסון" היא חולצה ייחודית המיוצרת בעזרת טכנולוגיית ההידרו-שילד החסינה בפני זיעה. החולצה משמשת למעשה כגופית T לבנה שניתן ללבוש מתחת לכל חולצה רגילה וכך נמנעים מכתמי זיעה ורטיבות בבית השחי. העיצוב החדשני משלב בין הסגנון והנוחות של חולצות איכותיות לבין טכנולוגיית ההידרו-שילד המאפשרת לחום וללחות הגוף להתנדף החוצה כאדים. התוצאה היא חסימת זיעה מושלמת.

החולצה מגיעה בשלושה דגמים: צווארון עגול קלאסי, צווארון V וצווארון V  עמוק. בנוסף, לאחרונה ייצרה החברה דגם מיוחד עבור נשים. החולצות מגיעות במידות S,M,L,X,XXL.
החולצה מתאימה באופן מושלם ללובשים חולצות מכופתרות לציבור הדתי-חרדי וללובשי מדים.

ללא זיעה.
ללא זיעה. צילום: יח"צ.

אם תשקיעו בחולצות החדשות, תוכלו לשכוח מהופעת כתמי ועיגולי זיעה בבית השחי ולא פחות חשוב מכך, לא ייווצרו לכם כתמים דהויים וצהובים על הגופיות הלבנות ועל החולצות אותן אתם לובשים. כלומר, לא די בכך שזוהי חולצת טריקו איכותית ומחמיאה במיוחד היא גם תחזיק מעמד זמן רב משום שאינה מתכווצת ועשויה כותנה איכותית, רכה וקלילה עם חומרים מתקדמים ביותר.

מחד, החולצות הללו הן המוצר שכל מי שסובל מבעיית זיעה קלה ועד קשה פילל אליו. מאידך, גם אלו הרוצים לשמור על חולצה יקרה או מחפשים הגנה נוספת באירועים מיוחדים, כגון חתונות, פגישות עסקיות, העברת תדרוכים וכדומה.

חולצת הת'ומפסון מיוצרת בעזרת חומרים אנטי-בקטריאליים, מנדפי ריח והיפו-אלרגיים ולכן מדובר בחולצה היחידה כיום המספקת חסימה אינטגרטיבית מושלמת מפני זיעה. ומה לגבי כביסה? אין בעיה. תוכלו לכבס את החולצה, לייבש אותה במייבש ויתרה מזאת, תהליך ייצור החולצה, והחולצה עצמה ידידותיים לסביבה.

וויליאם ת'ומפסון, ממציא החולצה, סיפר: "אנו נרגשים מאוד. יצרנו מוצר אפקטיבי מאוד עבור לקוחות החוששים ממצבים מביכים הנוצרים כתוצאה מהזעה בבית השחי. אנו מקבלים משובים נהדרים מלקוחותינו ומרגישים יותר ויותר בטוחים כי אנו עונים על צורך אמיתי. החולצה שלנו היא נוחה, מסוגננת והכי חשוב, יעילה בצורה בלתי רגילה".

מאז השקתה, החולצה נהנתה מהצלחה חסרת תקדים. היא נמכרת היטב ומצדיקה את ההשקעה הרבה שנדרשה ליצירתה.

לרכישות ופרטים נוספים כנסו לאתרו: http://idry.co.il

צפו בסרטון ההדגמה: