הקיץ כבר כאן : מה אפשר לעשות נגד כתמי זיעה?

פורסם: כ"ד סיון התשע"א | | 10:58 ע"י: מערכת בבא קמא
פדים סופגי זיעה.
פדים סופגי זיעה. צילום: יח"צ.

iDry משיקה פתרון ראשון מסוגו בישראל נגד כתמי הזעה מביכים בבתי השחי

ישנם מוצרים חדשים שיוצאים אל השוק שמעלים את השאלה "איך לא חשבו על זה קודם?". לקראת הקיץ, משיקה חברת iDry מוצר חדש למניעת כתמי זיעה שעלולים להופיע על החולצה בימות הקיץ הלחים.

אז נכון, ישנם פתרונות שונים להזעה, iDry מהווה פתרון משלים שנועד להתמודד עם מצבים קיצוניים. חישבו על חתן ביום חתונתו שמרוב התרגשות וריקודים מגלה תחת זרועותיו כתמי לחות מביכים. iDry מציעים מגן לבגד עשוי כותנה עדינה שנדבק אל החולצה מצידה הפנימי והודות לכושר הספיגה שלו מונע מכתמי הזיעה להופיע על הבגד. iDry מיועד לנשים וגברים וניתן להשיגו בשלוש מידות: Small, Medium, Large.

מלבד הבושה הנמנעת עקב הכתמים, מבטיח המוצר החדשני של iDry הארכת אורך חיי הבגד וחסכון הוצאות בגין ניקוי יבש על מנת להסיר את כתמי הזיעה וכתמי הדאודורנט הלבנים הנוצרים על בגדייך. כתמים אלו פשוט לא ייווצרו.

ניסינו את המוצר ביום חם במיוחד שבו נדרשנו לבצע פעילות (ולא לשבת מול המחשב). בדיקת המוצר הוכתרה בהצלחה ובהחלט נוכל להמליץ על השימוש במוצר – נוח ועושה את העבודה במאה אחוז.

החסרון הוא המחיר: כ-25 ₪ עבור 12 יחידות. למי שנדרש להשתמש במוצר מידי יום, הרי שחבילה אחת מספיקה לשבוע בערך (2 יחידות בכל יום) – מחיר לא זול לטעמנו, ובמיוחד בהשוואה למוצרים בעלי תכונות ורכיבים דומים שעולים פחות (פדי הנקה, פדים הגייניים).

 

מידע על נקודות מכירה באתר החברה:
http://idry.co.il/?page_id=250
רכישה באתר החברה.

(אזהרה: סרטוני המדיה באתר החברה מכילים תכנים בלתי צנועים)