החכם באדם

פורסם: ב' אדר התשע"ג | | 10:45 ע"י: מערכת בבא קמא.
החכם באדם.
החכם באדם. צילום: עטיפת הספר.
ספר חדש מבית ידיעות ספרים. עצותיו של קהלת למנהל ולכל אדם מאת ניסים חופי.

אתגריו של המנהל מגוונים הם ועבודתו תובענית. כושר הניהול שלו ויכולת המנהיגות שניחן בה עומדים למבחן מדי יום, בין אם בתוך הארגון פנימה ובין אם בסביבה התחרותית הסובבת אותו. כל אלה דורשים ממנו להיות מקצוען, ממוקד, אך יחד עם זאת להישאר רגיש לסביבתו, למשפחתו ולעובדיו. כדי לעמוד במשימה זו בהצלחה עומדת לרשות המנהל ספרות מקצועית ענפה, אך בד בבד הוא זקוק גם למקורות השראה.


גם המציאות הבסיסית של חיינו דומה תמיד- לכל אדם יש משפחה, חברים ועבודה. זוהי הסביבה האנושית שעמה יש להתמודד בחיי היום יום ולדעת כיצד לפעול במהלך הקונפליקטים הנוצרים בה. הבעיות הן אותן הבעיות המאפיינות את כלל בני האדם, והדרך להתמודד איתן לא השתנתה כבר מאות ואלפי שנים.

החכם באדם. עצותיו של קהלת למנהל ולכל אדם.
החכם באדם. עצותיו של קהלת למנהל ולכל אדם. צילום: עטיפת הספר.

החכם האדם ההולך בדרכו של קהלת, ספר החוכמה היהודי העתיק, מתאים את עצותיו של שלמה המלך, שעל פי המסורת כתב את קהלת, לשפתו ולעולמו של המנהל בן דורנו ומעניק לו כלים ושאר-רוח להתמודדות היום-יומית שלו. שילוב ייחודי זה הופך את הספר לאוצר של ממש על שולחנו של כל מנהל ובספרייתו של כל אדם. הספר כולל דוגמאות מעולם העסקים, ומעיון בו יוכל כל קורא לקבל כלים חזקים ועצות מחכימות להתמודדות עם מצבים בחיי היום יום, וכן הצעות לתכנון ועיצוב של דרך החיים.
החכם באדם יעזור לכל אחד להתחיל מנקודת פתיחה טובה יותר.

ניסים חופי הוא יזם, מהנדס מחשבים ובעל תואר שני במנהל עסקים. עוסק מעל עשור בניהול פרויקטים ובהנדסת מערכות ומרצה בקורסים ובכנסים בארץ ובחו"ל. כמו כן מתנדב במיזם SpaceIL לשיגור חללית לירח וחבר במספר קבוצות המקדמות חדשנות ויצירתיות במגוון תחומים.

200 עמ', 98 ₪, כריכה קשה ומהודרת