חיפוש מתנה לחג מהווה בילוי לסוף החופש. אוטופיה.

פורסם: ז' אלול התש"ע | | 16:44 ע"י: מערכת בבא קמא
בריכת דגים וברווזים בפארק אוטופיה.
בריכת דגים וברווזים בפארק אוטופיה. צילום: בבא קמא.

החגים כבר בפתח, ואוטופיה, פארק הסחלבים של ישראל, מציע במיוחד לראש השנה ולחגי תשרי מתנה מיוחדת וחגיגית שמתאימה לכל איש וכל בית - הסחלב.

מותר להאכיל את החיות.
מותר להאכיל את החיות. צילום: בבא קמא

ביקרנו בפארק, וטרחנו לקחת עמנו גם את הילדים, בני חמש ושלוש כדי לבדוק האם הביקור בפארק אכן מהנה ומתאים גם לילדים קטנים והופתענו לטובה.
היה קשה לנתק את הילדים (ואותנו) מהאוירה הקסומה, ממגוון הסחלבים בסביבתם הטבעית ביער המלאכותי שבפארק אוטופיה. הילדים נהנו במיוחד משיטוט בכלוב העופות ביחד עם היונים, זני התרנגולים והעופות השונים ומסביבם עדרים של אפרוחים. כמו כן בילו זמן רב בפינת הליטוף בחברת תיישים וכבשים.
הסחלבים מגוון זנים מרהיבים ביופיים, בצבעים ובגדלים שונים ובאריזות מיוחדות לחג. מחירי הסחלבים נעים בין 39 ₪ ל- 250 ₪.
כולנו נהנינו גם להכנס למתחם הפרפרים שנפתח במיוחד לקראת חגי תשרי. מי שביקר בפארק פרפרים בתאילנד – יודע למה לצפות. מתחם סגור ברשת צפופה כשבתוכו אלפי פרפרים מתעופפים באוירה רגועה הלקוחה כאילו מספר האגדות. אלו פרפרים שבדרך כלל נפוצים בארץ, ובפארק מטפחים אותם כדי להפיץ פרפרים שבחלקם נעלמו מהנוף. כדאי לזכור כי הפרפרים פעילים במיוחד בשעות הבוקר.

פרפרים בכל מיני צבעים.
פרפרים בכל מיני צבעים. צילום: בבא קמא.

פינה מיוחדת מוקדשת לצמחים טורפים ומדריכים המסבירים את דרך פעולתם.
בנוסף יש בפארק גם מבוכי צמחים מרשימים, גני קקטוסים, ברכות דגים, ברוזים וצבי מים מתחם מתקני משחקים ועוד. סך הכל כ-40 דונם של אטרקציות. זהו הפארק האקולוגי הגדול בארץ.
אטרקציה מומלצת לקראת סיום החופש הגדול. שיטוט בג'ונגל בחברת תוכים צבעוניים פרחים מרהיבים ואוירה מיוחדת. כולם נהנים ובדרך אגב גם מסיימים את קניית המתנות לקראת החג.

אגב, אפשר להכנס אל החנות והמשתלה בלבד גם בלי לבקר בפארק עצמו.
סיימנו את הביקור במשתלה הצמודה, וקנינו עציץ ובו צמח טורף. לדעתנו לא מומלץ כמתנה לחותנת. מישהו עלול להיעלב...

כיצד מגיעים?
בכניסה לקיבוץ "בחן" אשר בשרון, בסמוך ליציאת "ניצני –עוז" בכביש מס 6. פרטים נוספים באתר האינטרנט של אוטופיה: www.utopiapark.co.il