סדר ברכת הדלקת נרות חנוכה

פורסם: ט"ו כסלו התש"ע | | 21:41 ע"י: בבא קמא
חנוכיה מהודרת.
חנוכיה מהודרת. צילום: בבא קמא

לכבוד החנוכה פורטל 'בבא קמא' מציג מתנה מדליקה לגולשיו, קובץ להורדה עם ברכות הדלקת נרות חנוכה מנוקד.
 

הקובץ מכיל את ברכת הדלקת הנר, המזמורים "הנרות הללו" ו-"מעוז צור" בנוסח המלא ומזמורים נוספים שיש הנוהגים לומר לאחר ההדלקה.

מעתה כל בני הבית ישירו יחדיו את הנוסח המלא של מזמורי חנוכה מבלי להתבלבל. עבור אלו שנוהגים לומר את כל המזמורים שלאחר הדלקת הנרות, הדף הזה שימושי במיוחד שכן במקום להוציא כל ערב סידור ולחפש את העמוד הנכון, אפשר להדפיס את הקובץ ולהניחו לצד הנרות שיהיה זמין כל שמונת ימי החג וגם לחסוך מהסידור את טפטופי השמן או השעווה.

את הקובץ ניתן להדפיס ולתת אותו לחברים בעבודה או בצבא על מנת שידליקו גם הם לפי המסורת.

הורידו עכשיו את סדר ברכת הדלקת נרות חנוכה.

בעקבות גולש שפנה אלינו הכנו השנה קובץ חדש לחנוכה הכולל את ברכת על הניסים שאומרים בברכת המזון ובתפילת שמונה עשרה. מאחר שמתפללים רבים זוכרים את התפילה בעל פה הם אינם נזקקים לסידור, אך בחנוכה יש להוסיף ולומר את על הניסים תפילה ארוכה שנאמרת פעם בשנה ולכן רבים לא זוכרים אותה בעל פה. עכשיו ניתן להכנס לבבא קמא להוריד את התפילה, להדפיס ולשים בארנק לשעת הצורך.
 

במדור ההורדות של בבא קמא תמצאו עוד עשרות קבצים להורדה שיכולים לעשות את החיים טיפה יותר קלים. מבין הקבצים הפופולארים באתר אנו ממליצים על דף מנחה דו-צדדי להדפסה אשר שימושי במיוחד לתפילות מנחה במשרד, ניתן להדפיס עותקים רבים של הדף ולחלק לעובדים במשרד שבאים להתפלל. כמו כן, העלנו דף ובו תפילת ערבית שאפשר לעשות בו שימוש למשל בחתונות כאשר מקבצים את האורחים לתפילת ערבית לפני החופה.
 
צוות אתר בבא קמא מאחל לגולשיו חג חנוכה שמח.