פורום דתי לאומי ארצי של צעירי המפד''ל והאיחוד הלאומי יצא לדרך

פורסם: י"ז אייר התשע"ב | | 08:48 ע"י: מערכת בבא קמא
מימין: בן משה, כהן, טאוב ודנוך.
מימין: בן משה, כהן, טאוב ודנוך. צילום: דתילי.

בכנס שנערך ברמת גן בהשתתפות בכירי המנהיגים הצעירים של הציונות הדתית ממפלגות המפד''ל והאיחוד הלאומי הודיעו הצעירים על הקמת פורום דתי לאומי ארצי.את הכנס יזמו איש התקשורת - עמיעד טאוב ויו"ר הפורום הדתי לאומי ברחובות – אמיתי כהן. בכינוס הכריז עמיעד טאוב על התמודדותו לכנסת וקרא לצעירים לתפוס את מקומם בהנהגת המפלגות:''מחובתנו להתייצב בראש המחנה''.

בכנס היסוד, אשר נערך השבוע ברמת גן בהשתתפות בכירי המנהיגים הצעירים של הציונות הדתית הוכרז על הקמת הפורום המורכב מנציגי המפד''ל והאיחוד הלאומי.

בראש פורום הצעירים יעמדו: עמיעד טאוב ואביהוא בן משה כנציגי המפד''ל, ונציגי האיחוד הלאומי אמיתי כהן ואסף דנוך, המשמש כיו"ר ההנהגה הצעירה באיחוד הלאומי, אמיתי כהן המשמש כיו"ר הפורום הדתי לאומי ברחובות וכן כיועץ ראש עיריית רחובות וגזבר המועצה הדתית, אמר כי הוא "מברך על איחוד הכוחות ורק הנהגה צעירה ומאוחדת תוכל להחזיר את הציונות הדתית לימי זוהרה''.

במהלך הכינוס הודיע טאוב על כוונתו להתמודד ברשימה הבאה לכנסת מטעם המפד"ל. טאוב, בן ה-34, תושב מודיעין נשוי ואב לשלושה בעל תואר שני מאוניברסיטת בר אילן וקצין (במיל), משמש כיום כמנכ''ל חברת ''עט תקשורת'' כיועץ המפד''ל בתחום האינטרנט וכיועץ הועדה לזכויות הילד בכנסת ישראל וכן כפובליציסט ב''מצב הרוח''. בעבר ניהל טאוב את מטה וקמפיין האינטרנט של מפלגת הבית היהודי בבחירות לכנסת ה-18 וכן שלל קמפיינים בבחירות המוניציפאליות וכיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים בבר אילן , כסיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית וכיו"ר הדירקטוריון של חברת בש"ן . בשנת 2010 יצאו לאור ספרו ''מזימה''.

סגן ראש עיריית רמת גן מטעם המפד''ל, אביהוא בן משה שאירח את הכינוס, קרא לצעירי הציונות הדתית להתייצב מאחורי טאוב ולאחד כוחות על מנת לסייע לו להיבחר:''טאוב הוא האדם הראוי לייצר אותנו בכנסת לאור כישוריו המנהיגותיים וניסיונו הפוליטי, כולנו צריכים להתאגד מאחוריו לא על מנת להכניסו לרשימה לכנסת אלא על מנת להכניסו לכנסת כנציגינו''.

במכתב שהפיץ השבוע טאוב למאות מתומכיו קורא טאוב לצעירים להתאחד תחת מנהיגותו דווקא בימים קשים אלו "ימי מבחן לציונות הדתית" כדבריו.

"אני מאמין כי הדור שלנו חייב לגלות מעורבות אקטיבית של עשייה בכלל התחומים בהם אנו מתעתדים לפעול ולהוביל את המדינה בשנים הבאות אם כאנשי חינוך , אם כרבנים , אם כמפקדים בצבא , אם כאנשי עסקים ואם כאנשי ציבור, אני מאמין בכל לב רק כוחות חדשים צעירים ואיכותיים יכולים להחזיר את הציונות הדתית להיות גורם מוביל גם בפן הפוליטי אנו הצעירים בעלי האידיאולוגיה, המוטיבציה, התעוזה והנכונות לעשות ולשנות חייבים היום יותר מתמיד להתייצב בראש המחנה ולהוביל שינויים חברתיים וערכיים בציונות הדתית''.

בין המשתתפים בכינוס ניתן היה לראות את: אביהוא בן משה סגן ראש עיריית רמת גן, אמיתי כהן, יו''ר הפורום הדתי לאומי ברחובות, גלעד ברגיל, יו''ר אגודת הסטודנטים בבר אילן לשעבר, אסף דנוך, יו''ר ההנהגה הצעירה של האיחוד הלאומי, אורי גרייבר, נציגת תנועת הנשים ''אמונה'' אשת התקשורת, עטרת זרביב, איש העסקים אלי גרוס מנתניה, פנחס ביתן, מנהל המחלקה לת.ת ברמת גן, קובי פיטוסי, מנהל המחלקה לת.ת. בגבעת שמואל , מיכל טביב נציגת אוני' בר אילן, יואל ברקוביץ יחצ"ן, אורן גיאת מנכ"ל מוסדות עיריית בת ים, ליאור פרישמן מנהל מכון צורבא מרבנן ויו"ר ההנהגה הצעירה ברחובות.

בסיום הכנס הוקמו צוותי פעולה והוחלט על קיום כנס צעירים ענק בחודשים הקרובים.