כנס לבבה השלישי

פורסם: י' ניסן התשע"ב | | 16:58 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: לבבה.

השנה יתקיים בפעם השלישית הכינוס השנתי של מרכז לבבה ששם דגש על הקשר בין טיפול ובין אמונה.

לאחר הצלחתם של שני הכנסים הראשונים, בהם השתתפו למעלה מ-700 אנשים, מרכז לבבה מקיים השנה (יום ראשון, כ"ג ניסן, תשע"ב, 15.04.12) את הכנס השלישי. הכינוס שיתקיים השנה בבית הכנסת הגדול (רחוב המלך ג'ורג' 56, ירושלים)  יעסוק בנושא : "הילד שבר את הכלים" - מהי תרומת הפסיכולוגיה האמונית לחינוך בני דורנו?

כנס לבבה השלישי.
כנס לבבה השלישי. צילום: תוכנית הכנס.

לבבה הוא יוזמה של קבוצת מטפלים, שחברו ללימוד והעמקה בעולם האמונה של המטפל ובעיקר של המטופל, בשיתוף עם דר' מיכאל אבולעפיה פסיכיאטר לילד ולנער שחיבר במהלך שנות ההכשרה את עולם הטיפול הפסיכולוגי למקורות תורת ישראל.

הקבוצה נפגשת מידי שבוע ומעלה מקרים מחדר הטיפולים ומגיעה לתובנות חדשות בעבודה מהרובד האמוני של רוח האדם. בנוסף מתקיימת הנחייה הניתנת ע"י אנשי מקצוע מתחומים מגוונים בעולם הטיפול כגון טיפול בהתמכרויות, דימיון נובע, SE רגרסיה ועוד' כמו כן שיעורי חסידות ותהליכי זוגיות לאורה. התחום הטיפולי מפותח בימינו והגיע לרמה מקצועית גבוהה אך מבקש מעבר, את החשיפה לחיבור עליון יותר, לצד הנשמתי של האדם. בחיבור לפנימיות התורה ניתן להגיע למקום מכיל יותר של נפש המטופל בתהליך שעובר. המרכז מקיים קליניקה קבועה עם מגוון מטפלים ושואף לצור מערכת טיפול אינגרטיבית כמענה לכלל צרכי האוכלוסיה.

כמו כן מקיים המרכז כנסים במהלך השנה על פי נושאים המתבקשים להלמד מצד אנשי טיפול יעוץ וחינוך, וכן מצד הורים ומטופלים. המרצים בכנסים אלו הם ממיטב הרבנים ואנשי מקצוע העוסקים התחום.

פרטים נוספים על מרכז לבבה והרשמה לכנס באתר: http://www.levava.com