הרכבים החדשים של שנת 2020

פורסם: כ"ב חשון התש"פ | | 11:34 ע"י: מערכת בבא קמא
קונים רכב חדש ב-2020?
קונים רכב חדש ב-2020? צילום: Negative Space
סקרנו עבורכם את הרכבים החדשים שתוכלו למצוא על הכביש בשנת 2020
שנת 2020 נמצאת ממש מעבר לפינה וסוכנויות הרכב כבר החלו להשיק את הדגמים החדשים. נסקור בקצרה את העיצובים המרהיבים של היצרנים השונים שתראו בקרוב נוסעים לצידכם. החל ממכוניות מיני מפנקות, מכוניות יוקרה נוצצות, מכוניות חשמליות, טנדרים וכמה מכוניות משפחתיות שלא כדאי לפספס.
 
אופל קורסה החדשה: בחרו בין בנזין לרכב חשמלי
 
אחד מהרכבים המוכרים ביותר לסטודנטים הצעירים בתחילת שנות האלפיים היה המיני של אופל – "הקורסה". מאז, הרכב עבר מספר גלגולים וכיום העיצוב של הרכב משלב את הצבעים האהובים ביותר עם קוים שמזכירים SUV מפנק רק בגרסה מוקטנת. הקורסה החדשה מוצעת לבחירתכם עם הנעה חשמלית המסוגלת להגיע כמעט בין אילת לצפון מבלי שתצטרכו להטעין וכן בגרסת בנזין סטנדרטית. בהחלט שווה לקנות את הסופר מיני החדשה הזו.
 
דגם חדש של מזדה שעדיין לא נראה
בניגוד לאופל שמציעה מתיחה פנים למודל מוכר, מזדה יוצאת עם דגם חדש ולה עיצוב שעדיין לא ראינו – הקרוסאובר הקטנטן והשובב שנועד להתחרות בזירה שבה שלטו סובארו, טויוטה וקיה ביד ברמה. דגם CX-30 מציע שני מנועי בנזין וחוויית פנאי שמתאימה גם לנסיעות בין עירוניות וגם לנסיעות שטח קלילות. אבזור הרכב יכלול גם מספר מאפייני בטיחות מעניינים כמו: בקרת סטייה מנתיב, התרעה על שטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית המתאימה עצמה לקצב של הרכב לפניכם.
 
פנאי ויוקרה משולבים יחדיו
בעוד רכב המיני קרוס אובר של מזדה מותאם לצרכן הממוצע (עם תג מחיר סביב המאה וחמישים אלף שקלים) גם חובבי רכבי היוקרה זוכים לגרסת רכב פנאי משלהם. אסטון מרטין מוציאה את גרסת 2020 לDBX שיתחרה בגרסאות הפנאי המוצעות על ידי למבורגיני ופורשה. נכון, אולי נזכה לראות אחת כזאת בחיים נוסעת בכבישי ארצנו ומן הסתם היא תעבור אותנו במהירות רבה – אך אם לא תמצמצו תוכלו להתרשם מה"תכשיט" החדש של כוכבת מסלולי המרוץ. המחיר הצפוי – החל מ-1.7 מיליוני שקלים.
גרסה חשמלית למיני קופר
אם גם אתם מאוהבים ברכבים הקומפקטים המשלבים נוחות מקסימלית, יוקרה וקלות יתרה באיתור חנייה בתל אביב, שווה לבדוק את הגרסה החשמלית של המיני קופר שמגיעה אלינו ב-2020. היא מכונה קופר SE ותג המחיר הצפוי לה יעבור את המאתיים אלף שקלים. הרכב, יתאים מאד לנסיעות עירוניות או לנסיעות ארוכות בעלות אפסית בזכות המנוע החשמלי. 
פעמיים כי טוב – מיצובישי מפתיעה עם שתי גרסאות חדשות למודלים קיימים
מיצובישי מגיעה אלינו אף היא עם גרסאות חדשות ועיצוב אווירודינמי יותר לשני מודלים. הראשון הוא ה-ASX, רכב הפנאי הקומפקטי הנותן תחושה של SUV גדול ממנו עם מראה ספורטיבי ורענן. השני הוא הטרייטון, הטנדר המעוצב של החברה שמגיע עם יכולת שטח מעולה, אחיזה יציבה על הכביש והנעה כפולה. הביצועים של הרכב הפכו אותו לאחד המבוקשים בשוק המסחריים – למרות שאולי תרגישו צביטת לב קטנה לראות את היופי הזה נשרט.
 
המודל החדש של טסלה
בסתיו 2020 צפויה להגיע מכונית שעומדת לשנות את שוק הרכבים הישראלים. הדגם החדש של הג'יפ החשמלי מבית טסלה ה SUV-Y. השילוב המיוחד בין המנוע החשמלי החסכוני לג'יפ מפנק יוכל לעבור כמעט 500 ק"מ בין טעינה לטעינה ולאפשר לנהגי ארצנו לעבור את הדרך של ת"א ירושלים פעמיים בקלות מבלי שיצטרכו להטעין אפילו פעם אחת.  עיצוב הרכב מזכיר לרבים את המודל 3 ששבר שיאי מכירות פעם אחר פעם עד שהחברה התרגלה לייצרו ביצור המוני.
אופל קומבו – המסחרית הקומפקטית החדשה
אופל פונה בעשורים האחרונים גם לשוק המכוניות המסחריות. מי שאהב את הברלינגו יוכל ליהנות מהעצוב החדש של הקומבו המתאימה גם למשפחות גדולות וגם למי שצריך להעביר כבודה מעט יותר גדולה מדי יום ולא מעוניין ברכב מסחרי גדול במיוחד. היא מתאימה לעיר, לכבישים בין עירוניים ומעניקה חווית נהיגה של רכב חדש עם מקום שמתאים לכל עסק.
 
ביטוח לרכב החדש 
אם התחדשתם באחד הרכבים הללו או במודלים הוותיקים יותר, חשוב לדעת כי כדאי לרכוש ביטוח לרכב, ובפרט בביטוח מקיף. מדוע? ביטוח זה יעניק לכם את השקט הנפשי בכל מקרה של תאונה, גניבה, נזק לרכב או אפילו אובדן מפתחות. מהיכן תרכשו את הפוליסה? אל תפנו לחברה המבטחת את הרכב הנוכחי שלכם באופן אוטומטי, אלא חפשו חברה המציעה ביטוח רכב במחיר אטרקטיבי ותוכלו ליהנות ממטריה של כיסויים לרכב החדש.