חנות צעצועים באינטרנט המתחרה במחירי חו"ל

פורסם: ד' אדר התשע"ז | | 11:29 ע"י: בבא קמא
חנות toys
חנות toys צילום: יח"צ
האתר טויז כבר שנתיים וחצי באוויר אך עכשיו מעלה הילוך כדי להפוך לאתר המוביל בישראל במכירת צעצועים באינטרנט.

זה לא סוד שיותר ויותר הורים מעדיפים להזמין מוצרים באינטרנט וכשזה מגיע לצעצועים אז עיקר ההזמנות הן מאתרים מחו"ל. אבל לעיתים, כמו למשל כאשר משווים את מחיר בובת ספיידרמן באלי אקספרס העולה כ-42 שקלים לעומת 49 שקלים בחנות ישראלית עם הספקה מיידית, אז ברור שתוספת קטנה במחיר שווה כדי לקבל את הצעצוע בתוך יומיים ולא בתוך חודש או חודשיים אם בכלל. בדיוק כאן נכנס אתר טויז ומנסה לעשות מהפכה.

אתר "toyz", מציע לקהל הישראלי אופצייה נוספת כשהם באים לרכוש צעצועים באינטרנט. עם הבטחה למוצרים באותו המחיר כמו באתרים העולמיים, רק נגיש יותר, מהיר יותר ועם כתובת מהימנה להחלפה המוצר, חווית הקנייה נעימה יותר ואין צורך לחכות חודש למוצר שיגיע. בנוסף, אתר טויז מציע צעצועים שמותאמים לעברית, אם זה במנגינות המוכרות לנו משירי ילדים ישראליים, תוויות בעברית או אפילו דמויות כמו יובל המבולבל ודוד חיים שמוכרים רק בארץ.

מתוך החנות בקטגוריית בובות
מתוך החנות בקטגוריית בובות צילום: צילום מסך

האתר מהיר, נוח לשימוש, מציע מחירים טובים, מציג מבחר גדול של צעצועים, בעברית והכי חשוב מציג באופן בולט מספר טלפון 1-800 לכל בעיה או תקלה. המלצה שלנו, לפני שרצים לקנות צעצוע באתר בינלאומי, להציץ באתר טויז ולבדוק מה ההפרש במחיר.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר קונים צעצועים ברשת מאתר בינלאומי שאין שום הבטחה שהמוצר עומד בתו תקן ישראלי ושהוא בטוח לשימוש לילדים זאת בניגוד לאתרים ישראליים המחוייבים לתקן הישראלי.

עם זאת אתר טויז עדין לא חף מבעיות, כמו למשל מוצרים שלא קיימים במלאי מוצגים באתר עם האפשרות של הוספה לסל. בנוסף הסינון לפי מותג לא מוצלח ולא פעם מסנן יותר ממה שצריך ומקשה על מציאת מוצר ספציפי.

כתובת האתר:
http://www.toyz.co.il