חיתוך סלט מהיר באמצעות מאסטר סלייסר המקורי

פורסם: י"ח אדר א' התשע"ו | | 12:52 ע"י: מערכת בבא קמא
מאסטר סלייסר ירוק. ניתן להשיג גם בצבעים נוספים.
מאסטר סלייסר ירוק. ניתן להשיג גם בצבעים נוספים. צילום: אסף אמברם.
מי שמתעצל להכין לעצמו סלט קצוץ בריא יהפוך למי שמחפש תירוץ להכין סלט עם המאסטר סלייסר

להכין סלט תוך חמש שניות בלי לחתוך את האצבעות נשמע כמו משימה בלתי אפשרית או חלום עבור אלו שמתעצלים לחתוך ירקות. חיתוך בצלים תוך שניות יכול לגרום לדמעות של התרגשות לאלו שסובלים מחריפות הבצל. גילינו שהמאסטר סלייסר (Master Slicer) שמיובא על ידי חברת כרמל דיירקט הופך חלום למציאות. לא מדובר בגימיק בלבד אלא במוצר שבאמת עובד. לוקחים שני חצאי מלפפון, שני חצאי גזרים, מניחים אותם על עלי חסה יחד עם עגבניה שלמה בתוך כלי הפלסטיק של הסלייסר, מסובבים במשך 3-5 שניות ומקבלים סלט קצוץ דק. אפשר להוסיף גם בצל או פטרוזיליה והנה סלט שמוכן תוך 3-5 שניות. שטיפת כלי הפלסטיק והסכין לוקחת פחות משטיפה של קרש החיתוך. מתברר שהסלייסר יכול להתאים גם לחיתוך סלט פירות (עם פירות קשים כמו תפוח, שזיף, אפרסמון וכדומה) ולקצר את זמן ההכנה של מרק ירקות. האביזרים הנילווים מאפשרים גם לערבב תערובות שונות כמו טחינה או להקציף ביצים.

סלט קצוץ עם כרוב, מלפפון, גזר, עגבניה וכוסברה. נחתך תוך 5 שניות.
סלט קצוץ עם כרוב, מלפפון, גזר, עגבניה וכוסברה. נחתך תוך 5 שניות. צילום: בבא קמא.

התפעול של המכשיר שזכה בפרס מוצר השנה פשוט, אך כדאי להעמיק מעט בהוראות השימוש כדי לקבל תוצאה אופטימלית. לוקחים את כלי הפלסטיק מניחים במרכזו את הסכין בעל שלושת הלהבים, מוסיפים את הירקות לחיתוך וסוגרים את המכסה בעל ידית הסיבוב באמצעות לחיצה על שני צידיו. את סיבוב הידית מתחילים לאט מסובבים מעט מאד לשני הכיוונים כדי לייצב את המרכיבים בתוך הקופסה ומיד מתחילים לסובב עם כיוון השעון בקצב עולה ובנחישות. אפשר לעצור את הסיבוב, לפתוח את המכסה ולראות אם התוצאה שהתקבלה משביעת רצון ובמידת הצורך לבצע סיבוב או שניים נוספים.

רעיון למארז פורים עם המאסטר סלייסר.
רעיון למארז פורים עם המאסטר סלייסר. צילום: אסף אמברם.

לכבוד פורים יכול המאסטר סלייסר לשמש כמארז מקורי למשלוח מנותץ את כלי הקיבולת של המאסטר סלייסר ניתן למלא ביין, אוזני המן, חטיפים ועוד, לארוז בנייר צלופן והרי לכם משלוח מנות משובח שישמח את כל מי שיקבל אותו.

להשיג במגוון צבעים ברשתות כדוגמת: ACE, דומו, 4שף, לגעת באוכל, בחנויות מתמחות, באתרי אינטרנט שונים ובאולם התצוגה של  'כרמל דיירקט'.