סדרת פירורי ביסקוויטים של חברת "הדר"

פורסם: כ' אייר התשע"ד | | 11:08 ע"י: מערכת בבא קמא
פירורי ביסקוויט של הדר.
פירורי ביסקוויט של הדר. צילום: אפרת אשל.
מוצר חדש הופך את ריסוק הביסקוויטים למתכוני עוגות גבינה וכדורי שוקולד למיותר. כעת, פשוט אפשר לקנות את הפירורים מוכנים

חברת "הדר" מציגה פיתוח חדשני למטבח ומשיקה לראשונה בעולם את הביסקוויטים האהובים בפורמט שמתאים במיוחד לקונדיטורים-  פירורי ביסקוויטים. פירורי הביסקוויטים של הדר מגיעים בשני טעמים: פירורי ביסקוויט וניל, פירוקי ביסקוויט שוקו.

חברת הדר הינה יצרנית וותיקה של ביסקוויטים בטעמים ובצורות הן תחת השם הדר והן תחת מותגים פרטיים. הרעיון לפיתוח פירורי הביסקוויטים הגיע מתוך רצון להשתמש ביכולות המפעל על מנת לפשט את תהליכי העבודה במטבח עבור הצרכנים המודרניים, המעוניינים לנהל חיים מלאים בפעילויות, תוך ניצול מקסימאלי של זמן ושמירה על אותנטיות במטבח.

פירורי ביסקוויטים הינם מוצר פשוט וחכם, אשר בפשטותו מגיש עזרה רבה לקונדיטור הביתי והמקצועי לחסוך את הזמן, הלכלוך, המאמץ והאביזרים הכרוכים בעיבוד הביסקוויטים לצורת פירורים.

הצעה למתכון לעוגת גבינה עם פירורי ביסקוויטים.
הצעה למתכון לעוגת גבינה עם פירורי ביסקוויטים. צילום: אפרת אשל.

הפירורים מתאימים במיוחד לשדרוג אופן הכנת קינוחים. הטעם הראשון בסדרה- הטעם הקלאסי וניל, מתאים במיוחד להכנת עוגת גבינה פירורים, כדורי שוקולד וכו'. הטעם השני הוא פירורים בטעם שוקו, איתו ניתן ליצור משחקים של טעם וצבע בעוגות, קינוחים מהודרים של כוסיות קרם עם פירורי ביסקוויטים וכל מתכון העולה על הדעת.

יתרון גדול נוסף במוצר הוא האפשרות לראשונה לדייק במשקל ובכמות פירורי הביסקוויטים שבמתכונים, שכן ריסוק ביסקוויטים בבית הינו עסק לא מדויק ב 100%, מצרך מבוקש בעולם הקונדיטוריה המקצועית. כך נוצר סטנדרט חדש בכתיבת מתכונים לפי משקל הביסקוויטים לאחר שפוררו אותם ולא לפני

על גבי אריזות המוצרים תמצאו מתכונים של הקונדיטורית מירי מתוקה ארזי מקונדיטוריית מתוקה.

פירורי הביסקוויטים בטעמים וניל ושוקו של הדר מגיעים במשקל 300 גרם, במחיר 6.40 ₪.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובחנויות הפרטיות.

כשרות: בד"צ העדה החרדית.