סדרת קמח מאסטר שף במבצע מיוחד לחודש הקרוב

פורסם: י"ב אדר ב' התשע"ד | | 15:06 ע"י: מערכת בבא קמא
סדרת הקמח מאסטר שף.
סדרת הקמח מאסטר שף. צילום: אפרת אשל.
סדרת קמח מאסטר שף, הבחירה של הקונדיטור דודו אוטמזגין, במבצע מיוחד ומחירים אטרקטיביים עד לחג הפסח. בסדרה שני סוגים: קמח לבן מקצועי וקמח קונדיטור תופח מאליו, המופקים מהחלק המובחר ביותר של החיטה ומעניקים חווית אפייה איכותית של מקצוענים

סדרת "מאסטר שף" מבוססת על חומרי גלם משובחים, ומציעה ליין של מוצרי פרימיום. קמח מאסטר שף נמכר בכל רשתות השיווק והחל מחודש מרץ יימכר במחיר מבצע מומלץ לצרכן של 6.90 ₪ לקמח מקצועי (לבן איכותי)  ו 7.90 ₪ לקמח קונדיטור (תופח מאילו) עד לחג הפסח. קמחי "מאסטר שף" בצבע לבן בהיר, דקים עדינים וקלים ללישה, ערבול ורידוד  ללא קרעים ושומרים על איכותם ברמה אחידה.  התוצאה – בצק אוורירי, רך, המתנהג באופן אחיד ומבוקר לאורך כל האפייה. 

הקונדיטור דודו אוטמזגין: "מדובר בתערובת ייחודית שפיתחו במטחנות של שטיבל. זה מתחיל בבחירת החיטה האיכותית - תערובת חיטים רכות וקשות בעלי תכולת מינרלים נמוכה. הקמח נלקח מחלקו הפנימי ביותר של גרגר החיטה לקבלת הקמח האיכותי ביותר. התוצאה שמתקבלת היא קמח מאד עדין ומאד נוח לעבודה". "לקמח יש יחס אלסטיות מעולה, מה שהופך אותו למאוד נוח ללישה ולרידוד, ומאפשר לרדד את הבצק לרבדים מאד דקים ללא קריעה או שבר. הבצק הסופי מאוד אוורירי ומתנהג באופן אחיד בהליך האפייה. הקמח המקצועי של מאסטר שף מבטיח תוצאה מושלמת של כל דברי האפייה תוך התנהגות צפויה ולאורך זמן".

קמח קונדיטור של מאסטר שף.
קמח קונדיטור של מאסטר שף. צילום: אפרת אשל.

סדרת קמחי הפרימיום "מאסטר שף":
1. קמח אפייה מקצועי -  קמח לבן בהיר
קמח איכותי מתחיל בבחירת החיטה ממנה הוא מופק וממשיך בתהליך העיבוד שלו. הקמח המקצועי של "מאסטר שף" מיוצר מגרעין חיטה איכותית, אשר נבחרה במיוחד עבור קמח זה. תערובת חיטים רכות וקשות בעלת תכולת מינרלים נמוכה, המייצרות קמח מאד עדין, נוח לעבודה, בעל אלסטיות מעולה המאפשרת לישה ורידוד בקלות. תהליך הרידוד מאפשר יצירת יריעות דקות מאד, ללא קרעים או שברים. הבצק שמתקבל הוא אוורירי ואחיד – וכך גם תהליך האפייה: שומר על רמה אחידה. הקמח המקצועי מתאים למגוון רחב מאוד של דברי מאפה: לחמים, עוגות, פיצות, פוקצ'ות ועוד. האופה המנוסה והמקצועי ידע לזהות מיד את האיכות המתגמלת של הקמח.

2. קמח קונדיטור -  קמח חיטה תופח מאליו
הסוד בקמח תופח הוא היחס המושלם בין הקמח וחומרי ההתפחה. יחס זה חייב להישמר באופן אחיד בכל מנה באריזה, כדי לאפשר תוצאה זהה של רמת ההתפחה. "קמח קונדיטור" שומר על יחס הזהב באופן אחיד, והתוצאה:  מאפים אווריריים שתופחים תמיד למידה הרצויה. הקמח אידיאלי לשימוש לעוגות בחושות.

מחיר מבצע מומלץ לצרכן עד לחג הפסח: 6.90 ₪ לקמח מקצועי  ו 7.90 ₪ לקמח קונדיטור

בהשגחת בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.