שעון חכם לדוד מים שגם מודד חום

פורסם: י"ט טבת התשע"ד | | 12:14 ע"י: מערכת בבא קמא
סטטוס און מבית ווייסבורד.
סטטוס און מבית ווייסבורד. צילום: יח"צ.
מוצר חדש מבית וויסבורד משדרג את שעון הדוד שכבר כולנו מכירים.

חימום מים בדוד החשמל בחורף הוא דבר שכולנו מכירים. כדי לא לשכוח לכבות או כדי להדליק את הדוד מראש, רבים מתקינים שעון כיבוי והדלקה פשוט. בעיה נוספת בחימום המים היא שאף פעם אי אפשר לדעת אם המים בדוד חמים מספיק. חברת וויסבורד משדרגת את שעון הדוד ונותנת פתרון מלא.

לראשונה בישראל, חברת וויסבורד המובילה בתחום ייצור אביזרי החשמל משיקה את "סטטוס און", פרי פיתוח ״כחול לבן״, פטנט ישראלי חדש המאפשר חיווי מלא למצבי פעולת הדוד, יעיל וחסכוני.

המוצר החדש, "סטטוס און" מאפשר לראשונה חיווי על מצב המים בדוד, האם הם חמים או קרים בהתאם לטמפרטורה שנקבעה בטרמוסטט, זאת באמצעות מד המותקן בשעון, המאפשר חיווי מלא למצבי הפעולה של הדוד.

המחיר המומלץ לצרכן הינו החל מ-135 ש"ח ועד כ-335 ש"ח לדגם מקולקציית הפרימיום (תלוי בסוג התיבה בקיר) ומבדיקתנו המוצר בהחלט עדיף משעון רגיל לדוד.

"סטטוס און" – שעון עם מד לחום המים בדוד החשמל. צילום: יח"צ.

המוצר יהיה זמין בחנויות החשמל הסיטונאיות ברחבי הארץ החל מתאריך 10-01-14 או באתר המכירות באינטרנט: http://www.orsale.co.il ובהמשך גם לרשתות השיווק לבית כמו הום סנטר, אייס וכו'.

חברת וויסבורד היא מהחברות הוותיקות בתחום ייצור אביזרי החשמל בארץ, והיא נוסדה לפני למעלה מ- 60 שנה. מייסד החברה הוא מרדכי וויסבורד ז"ל, שהקים את המפעל בשנת 1945. מפעל הייצור וחברת השיווק נמצאות באזור התעשיה קרית אריה שבפתח תקווה ומשתרעות על שטח של כ- 7000 מ"ר. החברה מוכרת בתחום אביזרי החשמל שהיא מייצרת כחול לבן תוך מתן דגש לאיכות המוצרים.