חוגגים את חנוכה בשרתון תל אביב

פורסם: כ"ה חשון התשע"ד | | 21:47 ע"י: מערכת בבא קמא
מלון שרתון תל אביב
מלון שרתון תל אביב צילום: יח"צ
מלון שרתון שבטיילת תל אביב, מזמין אתכם לחגוג את חנוכה במלון. לרגל החג תוכלו ליהנות מחבילת אירוח מיוחדת הכוללת גם טקס הדלקת נרות חגיגי שיתקיים לאורך כל ימי החג בלובי המלון

במלון שרתון תל אביב הופכים את חנוכה לחגיגה אמיתית. במהלך ימי החג תוכלו ליהנות מחבילות אירוח מיוחדות, המציעים לכם ליהנות מאירוח לזוג כולל ארוחת בוקר עשירה ומפנקת במחיר של 1,100 ₪ בלבד ללילה, ואם תרצו לצרף גם ילד (בגלאי 12-3) תוכלו לעשות זאת בתוספת של 100 ₪ בלבד.

אורחי המלון יוזמנו להדלקת נרות חגיגית בכל יום בלובי המלון, וייהנו מספוגניות ומטעי החג שיחולקו לאורחים וכן משלל חללי המלון הצופים אל מול נוף קסום לים התיכון, הכוללים חדרים מעוצבים ומאובזרים, שירותי ספא, טרקלין עסקים, מסעדת שף Olive Leaf בניצוחו של שף הבית צ'רלי פדידה ומיקום מנצח במרכז תל אביב.
מומלץ להזמין מראש.

חנוכה בשרתון תל אביב: 27.11-05.12.13
 1100 ₪ לזוג כולל ארוחת בוקר
 1200 ₪ זוג + ילד  (3-12)
 

מלון שרתון תל אביב, על חופו של הים התיכון, מציע לכם ליהנות מ-325 חדרי אורחים חמימים, מזמינים ומפוארים, כולל 24 סוויטות מעוצבות עם פינוקים מהשורה הראשונה במבט לים התיכון. במלון מציעים לאורחים ליהנות גם משירותי ספא, לטעום מהמעדנים של מסעדת השף המפורסמת של המלון Olive Leaf, ולאנשי העסקים – נגישות למרכז עסקים מודרני המאובזר בכל העזרים הנדרשים ופתוח 24 שעות ביממה. בנוסף קיימת במלון אפשרות לעריכת אירועים באולמות מעוצבים, המאובזרים בכל הדרוש - כולל מערכות סאונד משוכללות, מסכי LCD ענקיים, מקרנים ומערכות תאורה מתקדמות - עד 220 מקומות ישיבה.


מלון שרתון תל אביב | הירקון 115 תל-אביב טלפון: 03-5211111 | אפשרות לחניה בחניון המלון-בחינם לאורחי המלון.