מוצר חדש: aromatherapy style - אל סבון ג'ל רחצה

פורסם: ט"ז חשון התשע"ד | | 13:59 ע"י: מערכת בבא קמא
ג'ל רחצה, תה אדום ותה ירוק.
ג'ל רחצה, תה אדום ותה ירוק. צילום: מוטי פישביין.
מותג הטיפוח STYLE AROMATHERAPY משיק מוצר חדש: aromatherapy style - אל סבון- ג'ל רחצה

בעקבות הצלחת סבוני ידיים הנוזליים מסדרת התה של aromatherapy style משיקה החברה בימים אלו מוצר משלים ג'ל רחצה המתווסף לשאר מוצרי הסדרה. 

ג'ל הרחצה aromatherapy style מעניק לגוף רענון נקי ונעים ומיועד לגבר ולאישה כאחד. השילוב של השמנים הארומטריים והארומתרפיים מחליקים ומטפחים גם את העור הרגיש ביותר ובכל לחיצה ושימוש בג'ל משחרר ניחוח תה נפלא.

גל רחצה aromatherapy style מסדרת התה  גם הוא כמו סידרת סבוניי היידים הינו פיתוח חדשני המבוסס על סוגי תה שונים: תה ירוק, תה לבן ותה אדום. שלושת סוגי התה, הנבדלים זה מזה במשך הייבוש והחמצון של העלים, ידועים בהשפעתם המיטיבה לעור – ריפוי, טיפול ובעיקר מניעת הזדקנות.

לצד התה, מועשרים מוצרי aromatherapy style בשמנים ארומטיים וארומתרפיים, שהופכים את השימוש בהם לחוויית פינוק מרעננת ומרגיעה שמותירה את רישומה לאורך זמן.

ג'ל הרחצה aromatherapy style בסדרת התה,  מיוצר בשני סוגי תה: ירוק ואדום.

ג'ל רחצה של סטייל, תה אדום.
ג'ל רחצה של סטייל, תה אדום. צילום: מוטי פישביין.

תה ירוק – התה הירוק הוא מקור טבעי של אנטי אוקסידנטים (נוגדי חמצון), הידועים ביכולתם לנטרל רדיקלים חופשיים, שהם מולקולות המזיקות לגוף. התה הירוק הוא אנטיאוקסידנט החזק פי 20 מוויטמין E. בכך הוא תורם לחיזוק המערכת החיסונית של הגוף וליכולתה להתמודד עם מחלות, מגביר את תחושת החיוניות והרעננות, וגם מעכב את הזדקנות העור.
עלי התה נקטפים בשיא בשלותם ומיובשים זמן קצר לאחר קטיפתם. בצורה זו הם שומרים על המינרלים הטבעיים המצויים בהם ועל צבעם הירוק המיוחד.

תה אדום– סגולותיו של התה האדום בטיפוח ובשימור העור, התה האדום הינו צמח מרפא אפריקאי בעל תכונות בריאותיות עשיר בנוגדי חמצון לחיזוק העור. מקורו ומיקומו העיקרי לגידול הוא בקייפ טאוון בדרום אפריקה. בדרום אפריקה שם הצמח הוא "רוי בוש" – השיח האדום.
מחיר מומלץ לצרכן: 12.99 שקל ל-750 מ"ל.

את מוצרי style ניתן להשיג בפארמים,רשתות השיווק  וחנויות פרטיות ברחבי הארץ