פיצרייה ברעננה מוכרת פרוסות לפי משקל

פורסם: ז' אייר התשע"ג | | 17:59 ע"י: מערכת בבא קמא
פיצות בטעמים עשירים.
פיצות בטעמים עשירים. צילום: דור ששון.
ביקרנו בפיצה גרם החדשה ברעננה שמוכרת פיצה מרובעת לפי משקל ומעלה את הרף לפיצריות הכשרות בעיר

לאורך רחוב אחוזה וסביבותיו ברעננה פזורות לא פחות משמונה פיצריות כשרות. אליהן הצטרפה ממש לאחרונה פיצה גרם ברחוב בורוכוב, כמה צעדים ממרכז העיר רעננה. הפיצריה החדשה עונה להגדרת המזון המהיר. הפיצה מוכנה כמה דקות לאחר ההזמנה והיא נאכלת במהירות.

אך זו לא סתם פיצה. לאחר הביקור שלנו במקום השתכנענו שמדובר בפיצה הטובה ביותר ברעננה שמתהדרת בתפריט מקורי ואיכותי. הקונספט הוא פשוט. בשונה מהמגשים העגולים ומשולשי הפיצה המוכרים, הפיצה יוצאת מהתנור במגשים מלבניים שנחתכים לפי בקשת הלקוח ונמכרים על פי משקל - כאשר 125 גרם נמשלים למשולש פיצה וקילוגרם שקול למגש משפחתי. בצק הפיצה דק (אבל לא מדי) וקריספי מאד ועל גביו מגוון רטבים, תוספות והפתעות שיתאימו לכל הטעמים.

פיצה ים תיכונית בפיצה גרם רעננה.
פיצה ים תיכונית בפיצה גרם רעננה. צילום: דור ששון.

הגענו בצהריים עם בן השנתיים ורבע, ששמח להתענג על פיצה מרגריטה מסורתית בתוספת זיתים. כ-75 גרם הספיקו עבורו, ומיד הבנו את היתרון כאן שמאפשר לחתוך את הפיצה לפי הגודל המבוקש (וחוסכים מהאבא לאכול את השאריות). פיצה מרגריטה שכזו תעלה 4.5 ₪ בעבור 100 גרם בתוספת שקל נוסף לכל תוספת – כלומר, 5.5 ₪ למאה גרם פיצה מרגריטה מעולה עם זיתים.

אנחנו בחרנו בפיצות המורכבות והמעניינות יותר. כדי לטעום כמה שיותר טעמים, אפשר לבקש לקבל חתיכות קטנות יותר, שהרי משלמים לפי הגודל. פתחנו בפיצת קואטרו בצלים (או ארבעה בצלים), עם רוטב עגבניות, בצל לבן, סגול, ירוק ועירית וכמובן גבינת מוצרלה. זו הייתה פתיחה סולידית לפיצות המעניינות עוד יותר שהגיעו לאחר מכן. המשכנו מיד עם פיצה ים תיכונית שגם היא על בסיס של רוטב עגבניות בתוספת פרוסות עגבניות טריות, זיתי קלמנטה, גבינת פטה שמשרה את טעמה הדומיננטי על הפיצה מעוטרת בנענע ועם תיבול זעתר. זוהי ללא ספק פיצה שלא תמצאו בשאר הפיצריות ברעננה ובפיצה גרם תוכלו להינות מפיצה כזו, ברמה של שף במחיר עממי. הפיצות המיוחדות יעלו 7.5 ₪ לכל מאה גרם.

ארבעה סוגי פטריות בפיצה אחת.
ארבעה סוגי פטריות בפיצה אחת. צילום: דור ששון.

המשכנו לטעום ולהכיר טעמים חדשים. בפיצת קואטרו פטריות שטעמנו, רוטב העגבניות מתחלף ברוטב אלפרדו ובתוספת פטריות שמפניון, יער, פורוטובלו ושימג'י שמעטרות את הפיצה יחד עם גבינת פטה ומוצרלה. זוהי פיצה עם מרכיבים כבדים יותר שמהווים ארוחה של ממש. בהמשך לארבעת סוגי הפטריות המשכנו עם קואטרו גבינות שמגיעה גם היא עם רוטב אלפרדו בתוספת מוצרלה, פרמז'ן, בולגרית ורוקפור. פיצה שקורצת לאוהבי הגבינות. פיצות אלו גם בעלות של 7.5 ₪ למאה גרם.

אי אפשר בלי לקנח, וגם כאן, הקינוחים על בסיס פיצה. פיצה נוטי היא פיצה עם ממרח נוטלה עם תוספות של חלבה, מרשמלו, אגוזים או סוכריות ציבעוניות (12 ₪).

אז אם יוצא לכם לעבור ברעננה, תקפצו לברוכוב 8 ותהנו מפיצה מיוחדת. אנחנו בטוח נגיע שוב כדי להכיר את שלל ההפתעות הנוספות בתפריט (בקרו באתר המסעדה ותוכלו להתרשם מהתפריט).

פיצה גרם

שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-24:00, שישי 11:00-14:00. מוצ"ש עד חצות.
טלפון: 058-6060070
כשר בהשגחת הרבנות רעננה

משלוחים חינם

בקרו גם בדף הפייסבוק של פיצה גרם
 

עדכון 30.06.2013: המקום סגור