אופנה עילית בבית הכנסת

פורסם: כ"א טבת התשע"ג | | 08:32 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: טל טרי.

גברים, בין אם דתיים, חרדים או חילוניים המבקרים בבית הכנסת בחגים ומועדים, ישמחו וודאי לדעת שקולקציית החורף של מותג אביזרי היודיקאה של אמנדה קרמר היא בניחוח מוחלט של אופנה עילית בין לאומית.

נרתיקים לטליתות ולתפילין, סידורי תפילה כרוכים בבדים תואמים וגם עיצוב ייחודי ואישי לעטרות הטליתות,הפכו להיות אלמנט אופנתי מובהק בקרב המתפללים ולסמל סטטוס, לא פחות.

אמנדה קרמר, הפועלת מתוך סטודיו עמוס בדים בגבעת שמואל, רוכשת את חומרי הגלם שלה בארץ וגם ברחבי העולם. בין הבדים המשובחים שלה ניתן למצוא בדים בצבעים והדפסים קלאסיים ועל זמניים, טרנדיים ועדכניים וגם כאלה של מותגים מבוקשים דוגמת פנדי, כריסטיאן לקרואה, דיור וכדומה. ניתן לבצע הזמנות מיוחדות הכוללת גם רקמה של שם הלקוח והללו מתאימים גם כמתנות בר מצווה מושלמות לנער העולה לתורה וגם כמתנת חתונה מיוחדת במינה לחתן וגם לכלה בסטים תואמים.

מחירים:
סידור תפילה מעוצבים החל מ- 180 ש"ח
נרתיקים מעוצבים לטלית החל מ- 280 ש"ח
נרתיקים מעוצבים לתפילין, החל מ- 180 ש"ח
טלית רקומה בהזמנה אישית עם תיק תואם 600 ש"ח
כיסויי בקבוקי יין מהודרים החל מ-25 ש"ח.

להזמנות:
https://www.facebook.com/AmandaK.high.fashion.accessories
054-4566474

נרתיקים מהודרים ומעוצבים לטלית.
נרתיקים מהודרים ומעוצבים לטלית. צילום: טל טרי.


אמנדה קרמר,36, ילידת אנטוורפן אשר בבלגיה, אם לשישה ילדים. למדה אמנות במכללת אמונה שבירושליים. אל המקום שלה היום כמעצבת, היא לא הגיעה באופן יזום, אלא הובלה אליו לפני כעשור בתוך כך שבכל פעם פנו אליה חברות, שכנות, מכרות של מכרות וביקשו שתעשה עבורן סטיילינג, שתכין להן מטפחות ראש כמו שלה עצמה יש ואמנדה נשאבה אל תוך העשייה. כשנולד בנה הבכור, לא מצאה אמנדה את סט כלי המיטה שרצתה עבורו ועל כן התפנתה לעצב את חדר הילדים, על הטקסטיל שבו ואף העבירה את חופשת הלידה כשהיא מעצבת בשבילו אביזרים משלימים... השאר היסטוריה.