בריאות אצל קפה אילן'ס

פורסם: ט"ו אדר התשע"ב | | 14:32 ע"י: מערכת בבא קמא
יוגורט פינוקים.
יוגורט פינוקים. צילום: יח"צ.

בבוקר אביבי החלטנו לבוא ולטעום ממנות היוגורט החדשות של קפה Ilan's.

בבוקר יום השישי האביבי הראשון שהגיע, פתחנו בארוחת בוקר קלילה ובריאותית בסניף קפה אילן'ס ברחוב אחוזה ברעננה. 
הסניף הרענני שלי אילן'ס היה בעבר בכניסה לסניף בנק לאומי, אך לא מזמן עבר אל העבר השני של הכביש והשתדרג למיקום אסטרטגי בפינת רחוב בן גוריון ואחוזה. בדיוק במרכז העיר. הישיבה בבית הקפה אל מול החלונות הגדולים מאפשרת לצפות בעוברים והשבים ברחוב שנהנו גם הם מיום שישי אביבי אחרי שבועות קרים וחורפיים.  לרשת אילן'ס סניף נוסף בקניון רננים ברעננה וחמישה עשר סניפים נוספים פזורים ברחבי הארץ. כולם כשרים. 

לאחרונה הוסיפה הרשת לתפריטה 3 מנות חדשות ובריאותיות בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג האיכות של מחלבת Müller. שיתוף הפעולה הניב מנות בריאות המבוססות על 100% רכיבים טבעיים בטעמים מגוונים על טהרת היוגורט הטבעי של Müller, וכמי שנוהגים לפתוח את הבוקר ביוגורט, החלטנו לפתוח כך גם את הבוקר הזה, אך הפעם ביוגורט משודרג.

המנה הראשונה שטעמנו, נקראת הקינוח של יעקב (19 ₪), ומה שטעים ליעקב היה גם לטעמנו. שכבות יוגורט ופיסטוק גרוס בחתימה של טריפל : אגוזי לוז, קוקוס קלוי ותערובת תותים מיוחדת. התוספות ליוגורט הופיעו במינון ובמירקם המתאים ושדרגו את היוגורט לטעם חלומי ורך.

הקינוח של יעקב.
הקינוח של יעקב. צילום: יח"צ.

המשכנו עם יוגורט פינוקים (29 ₪). גם כאן מוגש יוגורט טבעי עם תוספות. התוספות מגיעות בארבע קעריות נפרדות מהן אפשר לבחור ולהוסיף ליוגורט: תערובת תותים מיובשים מיוחדת, גרנולה עם חלבה, תמר מג'הול ממולא באגוז פקאן ותותים טריים. השדרוגים ליוגורט משרים את טעמם, כל אחד בתורו או ביחד אם בוחרים לערבב. מנת היוגורט נראית בגודל דומה למנת הקינוח של יעקב, ומבחינת המחיר המנה הקודמת נראית לנו עדיפה.

המנה השלישית בסדרה היא משקה יוגורט תפוזים (19 ₪). משקה יוגורט מרענן עם תפוזים טריים בשילוב סילאן תמרים וגרידת תפוז - פשוט מעולה ואין טעם להוסיף מילים.

רשת Ilan's הוקמה בשנת 1994 במטרה להפיץ את אהבת הקפה האיכותי מפולי קפה טריים טחונים 100% ערביקה לשוחרי הקפה בישראל. הרשת מתמחה בעיקר בתערובות קפה ייחודיות מפולי קפה טריים קלויים, ובציוד מקצועי להכנת משקאות קפה אספרסו בייתי. בנוסף לסניפי בית הקפה, הרשת הקימה את בית הספר לקפה המקיים במשך כל השנה סדנאות מקצועיות וחויתיות אותו פוקדים באופן קבוע שוחרי הקפה הישראלים, קולגות ואנשי מקצוע, ומציע גם סדנאות חווייתיות לאירועים פרטיים, חברות וארגונים.

 

קפה אילן'ס
אחוזה 141
טלפון-   054-6628048
א-ה:   7:00-22:30
שישי:   7:00-15:00       
מוצ"ש:   צאת השבת - 23:30
כשר בהשגחת הרבנות