ספגטים הכשרה ברמת גן

פורסם: כ"ו אלול התש"ע | | 23:41 ע"י: מערכת בבא קמא.
ספגטים הכשרה.
ספגטים הכשרה. צילום: מסעדת ספגטים.

בבורסה ברמת גן, תמצאו את סניפה הכשר היחיד של רשת ספגטים הידועה בעיקר בזכות.. ובכן תפריט הספגטים. 

פלפלים קלויים על האש עם גבינת עיזים.
פלפלים קלויים על האש עם גבינת עיזים. צילום: יח"צ.

כחובבי ספגטי ופסטה יוצא לנו דיי הרבה להכין פסטה לבד, ולכן שמחנו שהוזמנו למסעדה ברמת גן כדי לנסות ולקבל רעיונות לרטבים חדשים שעדין לא ניסינו להכין.

מסעדת ספגטים הכשרה נמצאת במקום מאד מרכזי בבורסה ברמת גן וקשה לפספס אותה, את השלט הגדול אפשר לראות בלי בעיה מרחוב ז'בוטינסקי, וכך מצאנו את המקום בקלות. ימי ראשון של תחילת ספטמבר הם השקטים ביותר, במסעדה ישבו בעיקר זוגות ולא מצאנו את עצמנו בעיצומה של מסיבת יום הולדת וכן האולם אירועים שבקצה המסעדה לא היה בשימוש.

בחודש שעבר הושק במסעדה תפריט חדש ומנות חדשות בעיקר בתחום האנטיפסטי והמנות הראשונות. מלבד פסטות התפריט כולל גם סלטים מושקעים, פוקצ'ות ופיצות, לזניה, דגים, אנטיפסטי, וכמובן קינוחים. לפסטות שלושה סוגי רטבים, על בסיס שמן זית, שמנת ורוטב עגבניות ובסך הכל כ-30 טעמים שונים של פסטה אם נכלול בספירה גם את הרביולי והניוקי. אנחנו הסתפקנו בלטעום שני טעמים בלבד אבל נגיע לזה עוד מעט.

סלט אגסים ורוקפור.
סלט אגסים ורוקפור. צילום: יח"צ.

לפתיחה הזמנו מנה חדשה שנוספה לתפריט בחודש שעבר, סלט אגסים ורוקפור (39 ₪). הסלט מכיל חסה, עלי בייבי, וינגרט הדרים, פרוסות אגסים, גבינת רוקפור ואגוזי מלך. בנוסף, הזמנו סלט פטריות חם (39 ₪) המכיל פטריות פורטבלו ושמפיניון, עלי חסה, עגבניות, מלפפונים, ובצל סגול ברוטב סויה מתקתק ושומשום. כשהסלטים הגיעו לשולחנו נפעמנו מהכמות, הסלט יכול להתאים גם כמנה עיקרית או כמנה ראשונה לשני אנשים. סלט האגסים היה טעים במיוחד, השילוב של הרוטב החמצמץ עם האגסים המתוקים היה מעולה, אגוזי המלך נתנו את הקרנצ'יות שכולם אוהבים והגבינה את הנפח. עם סלט הפטריות החם אי אפשר לפספס, פטריות כמעט כולם אוהבים וכשהן חמות הן מעדן מיוחד.

לאחר שהתמלאנו מהסלטים, הגיעו המנות העיקריות: פוזילי ריקוטה (45 ₪) על בסיס עגבניות עם שום, עשבי תיבול, עלי תרד וגבינת ריקוטה ורגטוני קוואטרו פרומג'ו (52 ₪) על בסיס שמנת עם גבינת עזים, פרמז'ן ומוצרלה ומעט רוטב עגבניות ואורגנו. המנות הגדולות והגדושות הצליחו להתיש אותנו ולא הצלחנו לסיים המנה אך עשינו כמיטב יכולתינו. בצער, על הקינוח כבר החלטנו לוותר.

מסעדת ספגטים הכשרה

סניף רמת גן
רחוב אבא הלל 7, רמת גן
טל 03-5750645

עדכון: המסעדה סגורה