פלאפל כשר למהדרין בתל אביב

פורסם: י"ד אלול התש"ע | | 01:31 ע"י: מערכת בבא קמא.
פלאפל כשר למהדרין.
פלאפל כשר למהדרין. צילום: מיני סטור.

במרכז רחוב אבן גבירול בתל אביב, מצאנו דוכן פלאפל שהוא לא רק טעים ונקי, אלא גם כשר למהדרין!

אל הפלאפל ברחוב אבן גבירול הגעתי פשוט משום שהייתי בסביבה, והדבר הראשון שתפס את תשומת ליבי היה שהמקום נקי, לא רק נקי, אלא ממש מצוחצח, דבר שבשבילי הוא מאד חשוב בדוכן פלאפל. מי שגר או עובד בתל אביב כמוני ומקפיד לאכול רק במקומות כשרים למהדרין ודאי יודע שקשה מאד למצוא מקום שמצד אחד גם ישביע ומצד שני גם יהיה במחיר זול. הפלאפל מיני סטור, לא רק שמקיים את כל אלו, הוא גם טעים.

הפלאפל Mini Store שוכן בדיוק במרכז הלונדון מיני סטור ברחוב אבן גבירול, המיקום לא כל כך אסטרטגי שכן הוא אינו נמצא על הרחוב הראשי ולכן מגיעים אליו בעיקר אנשים ששמעו על המקום מפה לאוזן. אבל זה גם מה שהופך את המקום למיוחד, בשיטת החבר מביא חבר, המקום בנה לעצמו לאט לאט "שם" של הפלאפל הכי טוב באזור. מי שעובד בקרבת מקום ודאי כבר שמע על הפלאפל הפרסי ב-12 שקלים. אגב, בשונה מהמתכון הלבנוני או התימני, פלאפל פרסי מכיל יותר ירק ומתובל באופן שונה, כך הסביר ראובן סאידיאן בעל המקום.

התפריט מאד ממוקד, האפשרויות נעות בין מנת פלאפל, חצי מנת פלאפל, או מנת סביח. למזמינים פלאפל אסור לוותר על הצ'יפס המיוחד שמכינים במקום. הצ'יפס מצופה קמח ותיבול שהופך אותו לטעים במיוחד. כמו כן, בחמישה שקלים אפשר להזמין כוס גזוז במבחר טעמים שניתן גם לשלב, ממש כמו פעם.

אוכל מטוגן בפיתה זו אולי לא הארוחה הבריאה ביותר, אז אולי כדי לעדן את זה במעט, פלאפל מיני סטור מציע גם פלאפל בפיתה מקמח מלא. בנוסף, העובדה שהמקום כשר למהדרין, מבטיחה הקפדה על ירקות נקיים והשגחה צמודה.

פלאפל מיני סטור
אבן גבירול 30, תל-אביב
פתוח כל יום מ-10 עד 20:30
077-4108040