סושי יפו

פורסם: י"ב אלול התש"ע | | 22:47 ע"י: מערכת בבא קמא.
סושי כשר בקפה יפו.
סושי כשר בקפה יפו. צילום: קפה יפו.

קפה יפו מציג תפריט סושי חדש וזו סיבה מספיק טובה לחזור ולבקר בבית הקפה הכשר היחיד ביפו.

לקפה יפו אנו מגיעים זו הפעם השלישית, בכל פעם באמתלה אחרת. בפעם האחרונה היה זה כדי לטעום מבופה ארוחות הבוקר שהם מכינים בכל יום שישי והפעם כדי לנסות את תפריט הסושי החדש. כן, הגלובליזציה הכתה גם ביפו, ועתה אפשר למצוא בביסטרו האיטלקי גם סושי יפני.

סושי כשר.
סושי כשר. צילום: קפה יפו.

לאחרונה גיליתי שכמה מחבריי הטובים לא אוהבים לאכול סושי. משהו באצה או בדג פשוט לא מוצא חן בעיניהם. לכן בפעם הבאה שנצא יחד ויתחשק לי דווקא סושי, במקום לנסות ולשכנע אותם לשנות את הדעות הקדומות שלהם על המאכל היפני, נוכל פשוט לצאת לקפה יפו שם נמצא בנוסף לתפריט הרגיל של פסטות, טוסטים וסלטים גם תפריט סושי מלא ועשיר.

על תפריט הסושי החדש אחראי עמוס חלפון שלמד הכנת סושי מטבחית סושי יפנית שבאה ממשפחה של מומחי סושי. עמוס מכין את כל הרולים המוכרים לנו ממסעדות הסושי האחרות אבל גם רולים מיוחדים שהגה בעצמו. בימים אלו נסגר סופית תפריט הסושי החדש ואם אתם באיזור פשוט לא כדאי לוותר.

הרולים מגיעים כמיטב המסורת על דרגש עץ עם ווסאבי (חזרת יפנית) וגארי (ג'ינג'ר כבוש), שני מקלות, רוטב סויה וטריאקי. הרולים דחוסים ודביקים כך שהסושי לא מתפרק אפילו בידיים שאינן רגילות להפעיל מקלות עץ. מומלץ להזמין את הרולים המיוחדים כמו קראנצ'י טונה ובו טונה אדומה, אבוקדו (בעונה), עירית, גבינת שמנת עטוף בשקדים קלויים. או למשל הרול האסייתי המכיל יילו טייל בטמפורה, אבוקדו, ג'ינג'ר ועירית, עטוף באבוקדו ושומשום שחור.

הסושי נכנס גם לתפריט המשלוחים של קפה יפו, ואפשר להזמין מגשי סושי למשרד או דוכן סושי מקצועי לאירועים קטנים או גדולים וכן לסדנאות סושי פרטיות. 

קפה יפו
עולי ציון 11 יפו שוק הפשפשים, תל אביב
טלפון: 03-5181988

שעות הפעילות
א - ה 09:00 - 24:00
ו 09:00 - עד כניסת שבת
שבת החל משעה אחרי יציאת שבת - 24:00