חטאנו, עווינו, פשענו.... (אבל לא דיברנו דֹפי...)

פורסם: י"ז סיון התש"ע | | 21:58 ע"י: מערכת בבא קמא
ברנצ' בחטאים מתוקים.
ברנצ' בחטאים מתוקים. צילום: דן פרץ.
שלחנו את נציגי האתר לבדוק מה התחדש בקונטוריית חטאים מתוקים בנווה צדק. הם חזרו לספר ולהמליץ על בראנץ' יום שישי וארוחות צהריים מפנקות.

לו היתה מתווספת דיברה נוספת לעשרת הדיברות, היא כנראה היתה "לא תעמיס על קיבתך ארוחות בסך 3000 קלוריות, למען יאריכון ימיך ולמען יצטמצמון מימדיך". כשהמחשבה הזו מנקרת בראשינו, שמנו פעמינו אל עיר החטאים תל אביב, ואל מוקד החטאים האולטימטיבי, קונדיטוריית "חטאים מתוקים" שבנווה צדק הציורית והקסומה.
האמת היא, שמרוב פחד לחטוא, ומבלי לשים לב, חטאנו בחטא הגרוע ביותר- חטא הגאווה. ביהירותנו הצלחנו לשכנע את עצמנו שנצליח לצאת מארוחת הבראנץ' המיוחדת של יום שישי עם קצת מקום בבטן.
אז זהו, שלא. מן האוכל המגוון והטעים שהעמסנו על צלחותינו לא נשאר זכר. הכל היה כל כך טעים, שלא היה לשום דבר סיכוי לשרוד בצלחת. התחלנו עם סוגי מאפים טעימים ומגוונים, מלווים בסלטים מעוררי תיאבון (נהננו במיוחד מסלט עדשים ועגבניות מיובשות), גבינות, שקשוקה, ופשטידות חמות. ישבנו בחצר הקטנה והמיוחדת ונהנינו מכל דקה.

לא רק מתוקים.
לא רק מתוקים. צילום: דן פרץ.

היינו אמורים להסתפק בזה, אבל המתוקים צעקו אלינו מן המזנון. מאחר ואנחנו רגילים שמתוקים צועקים אלינו רק מחדר הילדים או מן המגלשה בפארק, היינו חייבים לתת צ'אנס לשינוי. טעמנו 3 סוגים של מאפינס רכים וצבעוניים, כוסית אחת של מוזלי מרענן, ועוגה אחת שאנחנו חייבים לנסות ולחלץ את המתכון שלה בדרך כלשהיא.
כשניסינו לנוח מהכל עם כוס קפה הפוך, הופיעה משום מקום צלוחית עם עוגיות קטנטנות אך ממזריות (סתם, היא לא הופיעה "משום מקום", היא הופיעה עם אלעד, המלצר האדיב והחייכן שהיה חלק מצוות מלצרים שדאגו לנו במסירות באווירה משפחתית חמה).
בסוף הלכנו. ולא כי נמאס לנו, חלילה. פשוט כי המקום היה כל כך מבוקש וריחמנו על האנשים שחיכו לשולחן (טיפ: קחו בחשבון שהמקום אינו גדול, בואו מוקדם!). אבל אל דאגה, ב"חטאים מתוקים" החלו להגיש ארוחות צהריים גם באמצע השבוע, בין השעות 12:00-16:00. הארוחות שונות מהבראנץ' של יום שישי וכוללות הפתעות כמו דים-סאם וסושי, ועולות 50 ₪ לסועד בשיטת המזנון החופשי. כנראה שנחזור לשם מוקדם מהצפוי...

בדרך החוצה עברנו דרך החנות המקסימה של הקונדיטוריה, שנמכרות בה יצירות מופת טעימות לצד כלים יפים. בחרנו לנו עוגת שמרים עגולה לשבת, שכמובן לא איכזבה (עוגות השמרים נמכרות רק ביום שישי).
מזל שחנינו במורד רחוב שבזי. כך יכולנו להתגלגל לנו בנחת עד האוטו...

בראנץ' יום שישי ב"חטאים מתוקים"
69 ₪ לסועד- אכול כפי יכולתך
כשר בהשגחת הרבנות ת"א
ימי שישי, 08:45-15:00
רחוב שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב
טלפון: 03-5162708, www.2eat.co.il/Hataim