הפיצרייה הכשרה של הרצליה פיתוח

פורסם: כ"ד סיון התשע"ד | | 22:13 ע"י: מערכת בבא קמא
סיציליאנו בהרצליה.
סיציליאנו בהרצליה. צילום: בבא קמא.
רשת סיציליאנו פתחה לאחרונה שישה סניפים חדשים. ביקרנו בסניף החדש באזור התעשייה בהרצליה פיתוח וגילינו פיצות ופסטות איטלקיות במחירים מפתיעים

רשת סיציליאנו שנפתחה רק לפני כשנה בקרית אונו, גדלה באופן משמעותי וכבר מונה חמישה עשר סניפים ברחבי הארץ (למשל: ברחובות, קריון, רמת השרון, הוד השרון, נהריה, רעננה, ירושלים, מודיעין ועוד) הפועלים בזכיינות. עד סוף 2015 צפויים להיפתח כחמישה סניפים נוספים. כל סניפי הרשת כשרים.

פיצה ארבע עונות.
פיצה ארבע עונות. צילום: דן לב.

ביקרנו בסניף באזור התעשייה בהרצליה פיתוח שנפתח זה עתה וניסינו להכיר את התפריט העשיר מקרוב. הגענו עם הבן (בן 3.5) שכמו כל הילדים חובב את ז'אנר האוכל האיטלקי שכולל פיצות, פסטות ורביולי ובסיציליאנו  התפריט כולל את כולם. התפריט כולל פסטות טריות עם מגוון רטבים ופיצות מיוחדות שבשונה מפיצריות גנריות אחרות אפויות מבצק טרי ולא על גבי מגשים קפואים מוכנים מראש. המקום עצמו עוצב במיוחד ונראה שהושקעה בכך מחשבה בניסיון להעביר חוויה איטלקית. התחלנו עם מנת פתיחה של מקלות פרמז'ן פריכים (10 ₪) שמגיעים בשתי יחידות ארוכות ופריכות. לצדם הגיע סלט קפרזה קטן (19 ₪) של עגבניות, בזילקום, רוטב בלסמי וכמובן כדורי מוצרלה. הסלט מופיע גם תחת תפריט הסלטים בגרסה גדולה יותר (35 ₪).

פיצה סיציליאנו.
פיצה סיציליאנו. צילום: דן לב.

מנות הפסטה בתפריט עשירות עם מגוון רחב ביותר של שילובים. ישנם ארבעה סוגי פסטות (פטוצ'יני, ריגטוני פנה, רדיאטורי, צ'ינקובלה), ניוקי ועוד ארבעה סוגי רביולי (בטטה, ריקוטה ובזיליקום, פטריות יער, גבינות). לאחר בחירת הפסטה יש לבחור מבין 12 סוגי רטבים וקיימת אפשרות להוסיף תוספות נוספות כמו בטטה אפויה, פטריות, מוצרלה, פרמז'ן ועוד. המחירים של הפסטה עם הרוטב נעים בין 33-38 ₪ כאשר ישנה תוספת של שלושה שקלים לניוקי וחמישה שקלים לרביולי ושניים-שלושה שקלים לתוספת נוספת. מחירים נוחים, במיוחד ביחס לתמורה. אנחנו בחרנו ברביולי גבינות ברוטב פונגי (42 ₪) שהוא שילוב של פטריות טריות ורוטב שמנת ונוכחנו לגלות שעל אף המחיר, המנה טובה מהרבה מקומות אחרים שלא יתביישו לקחת מחיר כמעט כפול וזה עוד לפני שהזכרנו את העסקיות. בנוסף לרביולי, הזמנו פיצת ארבע גבינות משפחתית (64 ₪) שכוללת רוטב עגבניות איטלקי, מוצרלה, בולגרית, גבינת עזי ופרמז'ן. ניתן להוסיף תוספות נוספות כיד הדמיון בעלות של שקל למשולש. בצק הפיצה היה פריך, לא שמן מדי (כמו בפיצריות אחרות) והשילוב עם התוספות היה נפלא. תפריט הפיצות מעורר את הסקרנות והיינו רוצים לטעום את כולו. בין השאר אפשר למצוא פיצה עם קישואים, פיצה עם ביצת עין ואפילו פיצה טבעונית. אלו שרק עוברים במקום, יכולים להתענג על משולש בודד במחיר של 11 ₪.  הקינוחים מפתיעים גם הם. בתוך בצק פיצה חם מגולגל תוכלו למצוא מרשמלו, חלווה או בננות על גבי שוקולד פררו מפורר (19 ₪). למזמינים את המנה מומלץ להיזהר שלא לקבל כוויה בלשון - כי פשוט קשה להתאפק.

כדאי להזכיר שבין השעות 11:00-16:00 אפשר ליהנות ממבצעי עסקיות שמאפשרות לרוכשים מנה עיקרית (פיצה אישית, קלצונה, פסטות) להוסיף חמישה שקלים ולקבל גם מנה ראשונה וכוס שתיה.
הרשת מנוהלת על ידי אנשי העסקים חיים חלפון, אבי דניאל ואורן לוני. חיים חלפון, מנכ"ל ובעלים משותף ברשת מספר על ההתרחבות עם פתיחת הסניפים החדשים: "המהלכים הללו ממשיכים את החזון שלנו להיות רשת הפיצה פסטה המובילה בישראל, הן בטעם, הן בשרות והן במחיר. הרשת משקיעה רבות בזכיינים, בליווי צמוד של שף הרשת, יועצת ארגונית וקואוצ'רית. השקענו בחוויית לקוח, בטיב המוצרים ובנראות הסניפים. הרעיון שעומד מאחורי הקמת הרשת הוא שילוב מדויק בין מסעדה לפאסט פוד, כלומר חוויה מקסימלית ללקוח במחיר שווה לכל כיס".

סיציליאנו –סניף הרצליה פיתוח
אבא אבן 5, הרצליה פיתוח
*6616

סניפים נוספים