מניעת עובש בארון הבגדים עם פטנט רב פעמי

פורסם: י"ב אייר התשע"ג | | 10:26 ע"י: מערכת בבא קמא
Water Glass
Water Glass צילום: יח"צ.
שקית סופגת לחות, רב פעמית תעזור לכם לשמור על ארון הבגדים ומקומות האכסון מלחות.

הלחות הגבוהה בארצנו יוצרת תנאים של אוויר רווי הגורם לנזק לרכוש, למבנה ולבריאותינו ע"י היוצרות טחב, עובש, ריחות רעים, חלודה, ריקבון, חרקים, מזיקים, אלרגיות, קשיי נשימה, נזק לספרים, בגדים, אלבומים ודברי ערך.

השקית סופגת הלחות האקולוגית הינה מוצר ייחודי, בלעדי לשימוש רב פעמי, העוזר במתן פתרון ממשי לכל התופעותץ הנ"ל.

שקית למניעת לחות בארון הבגדים.
שקית למניעת לחות בארון הבגדים. צילום: יח"צ.

ייחודה בכך שאינה מפרישה נוזלים, הינה לשימוש רב פעמי ללא מילוי חוזר ופעילה בכל אזור בו לחות יחסית גבוהה. השימוש בה מומלץ בארונות הבגדים וארגזי מצעים ,גם למי שאינו מבחין בנזקים כלשהם ( גם כביסה שרק זה עתה התייבשה עדיין אינה יבשה 100% והשקית תספוג את הלחות העודפת בכדי לשמור על רעננות הבגדים וכלי המיטה).

השקית הסופגת לחות מעוצבת במיוחד לספיגת לחות באזורים תחומים ובכך להקטין את האפשרות להתפתחות טחב ועובש ולהפחתת הסיכון לחלות באלרגיות, אסטמה ומחלות שונות כתוצאה *מקרדיט אבק הבית המתפתחת בתנאי לחות.

אופן השימוש, כאשר החומר ספג לחות במלוא הקיבולת ,הסמן המודפס על השקית משנה את צבעו מכחול לורוד ויש לחדש את פעילותה ע"י חימום במיקרוגל למשך כ – 5 דק', הסמן על השקית חוזר לצבעו המקורי-כחול וניתן למקם את השקית לשימוש חוזר.

כאמור, מוצר יעיל, אקולוגי, ידידותי לסביבה ללא צבע או ריח ורב שמושי.

ניתן להשיג בחנויות רשת עדן טבע מרקט, רשת ניקוי יבש קשת/קלין שופ, ואצל המשווקים המורשים בחנויות חומרי בניין, טמבוריות שכונתיות, בתי מרקחת וחנויות ניקוי יבש.

מחיר מומלץ לצרכן 45-50 ₪ .